Huller i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

henh01

min datter fik det dagen inden hun blev 4 år.

Det var ved en guldsmede hvor de var to til at skyde - så de kunne skyde samtidig og der kun kom 1 smæk. Det var skide godt og kan klart anbefales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MissTas

Mi skriver:

Ok, tak

det var så lidt

og forresten, jeg mener absolut at blive piercet gør langt mere ondt. Det laver de jo med håndkraft med en noget kraftigere nål/stålpind eller hvad det nu er. Samtidig er en piercing noget tykkere og ikke bare små ørestikker de sætter i.

Tror endda du skal være 14 eller 15 år for at blive piercet. Så det helt rigtige når de ikke er ældre er klart en guldsmed.

De laver mange huller hver dag, så kan sagtens lave nogle flotte nogle

Bare min mening

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

MissTas skriver:

det var så lidt

og forresten, jeg mener absolut at blive piercet gør langt mere ondt. Det laver de jo med håndkraft med en noget kraftigere nål/stålpind eller hvad det nu er. Samtidig er en piercing noget tykkere og ikke bare små ørestikker de sætter i.

Tror endda du skal være 14 eller 15 år for at blive piercet. Så det helt rigtige når de ikke er ældre er klart en guldsmed.

De laver mange huller hver dag, så kan sagtens lave nogle flotte nogle

Bare min mening

Tror også det bliver ved guldsmeden.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

henh01 skriver:

min datter fik det dagen inden hun blev 4 år.

Det var ved en guldsmede hvor de var to til at skyde - så de kunne skyde samtidig og der kun kom 1 smæk. Det var skide godt og kan klart anbefales.

Det var da smart

Anmeld

31. oktober 2011

celkt

min datter på fem er også lige begyndt at efterlyse det, nu hvor hvor hun er kommet i skole. Jeg mener dog godt hun lige må blive et par år ældre, så indtil videre har jeg sagt til hende at hun skal være 8. Nu må vi se hvad faren så siger til den plan....

Anmeld

31. oktober 2011

Emily2012<3

Min kærestes datter fik det inden hun startede i skole her i august.. Så dvs hun er 6..

Tror det er meget forskelligt hvad folk mener, og jeg synes da bestemt man skal gøre det hvis man har lyst..

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

celkt skriver:

min datter på fem er også lige begyndt at efterlyse det, nu hvor hvor hun er kommet i skole. Jeg mener dog godt hun lige må blive et par år ældre, så indtil videre har jeg sagt til hende at hun skal være 8. Nu må vi se hvad faren så siger til den plan....

Mine spurgte også for et års tid siden, og nu igen for et par måneder side. Jeg tænkte også otte år, men nu tænker jeg, at de kan få det i julegave. De fylder otte år til marts.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

BJNGJ. skriver:

Min kærestes datter fik det inden hun startede i skole her i august.. Så dvs hun er 6..

Tror det er meget forskelligt hvad folk mener, og jeg synes da bestemt man skal gøre det hvis man har lyst..

Ja, det skal man helt sikkert.

Anmeld

1. november 2011

Corn

Mi skriver:

Ok. Gør det mere eller mindre ondt at blive piercet. ved du det

Da smerte er meget individuel, så ved jeg det ikke, men jeg vil foretrække piercing.

Jeg tror smerten er mindre, da det er en kanyle der stikkes gennem huden, istedet for et halvstumt smykke der presses igennem.

For enden af kanylen sidder det egentlige smykke og derfor får man et ordentligt smykke i med det samme. Når kanylen trækkes ud (gør ikke ondt) så bliver smykket trukket igennem og så er det ovre. SMykkerne er som regel i titanium eller kirurgisk stål og der ses sjældent allergi.

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

Mi skriver:

Jeg overvejer at mine piger skal få lov at få huller i ørene til jul, som gave. De vil gerne, men jeg har ind til nu sagt NEJ.

Jeg er bare slet ikke særlig glad for det, men de er jo ved at være store 7½ år.

Er der noget man skal være opmærksom på? Er det bedst at gå til guldsmeden og få det lavet, eller ved en som piercer?

Hvad er jeres holdning til huller i ørene, hvornår er de gamle nok?

Det er en glimrende foranstaltning: Jeg fik mine huller i ørene som 8-årig og stadig idag kan jeg fornemme den pistol der gik af lige ved siden af hovedet på mig og FOR SATAN det gjorde ondt!!

Har ikke leget med piercinger siden og er forøvrigt en rigtig vatnisse når det kommer til hele det der nåle-univers

Huller i ørene nu, nul huller i kroppen senere - det er da smukt?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.