Huller i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

B&J

jeg fik mine skudt i ved en guldsmed da jeg var 3 og da jeg var 5 og igen da jeg var 12 og en øverst da jeg var 14år...

de fleste siger man skal bruge det der hedder klorhexidin men det har aldrig virket på mig og mine søskende så vi har altid brugt brandoilde (staves) men det er smag og behag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Mi skriver:

Det var også tidligt. Det troede jeg ikke at de måtte/gjorde

åbenbart hvis ens forældre giver lov. men min mor var ikke med da hun ikke kunne li det. så det var min mormor der var med mig 

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

har altid sagt at når mine piger selv kan sige de gerne vil ha huller i ørene skal de også ha lov til det. jeg fik selv mine da jeg ville ha det, og fik dem ved en guldsmed og har da fået alt i alt lavet 6 huller ved guldsmeden og har selv lavet et altså i mine øre.

idag har jeg kun de 4 huller i ørene tilbage da de andre voksede sammen undtagen et dem.

så syntes da kun det er fint at du vil give hende huller i ørene så længe hun gerne selv vil ha det også.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

4xGreve skriver:

Altså jeg vil sige at når de er store nok til selv at være med til at bestemme så syntes jeg det er okay og værste fald så er det kun i ørene og de kan tages ud igen... og hvad gælder hvor så vil jeg nok vælge at få det gjordte ved en piercer da de har mere styr på hvad de laver...

(hehe manden siger han skal være stor og se farlig ud så de ikke tør alligevel)

Hæhæhæhæ...der har vi løsninen. "Ja børn, i må gerne få lavet huller i ørene. Men det er denne store, skaldede, tatoverede rocker som skal gøre det" Hahaha

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

B&J skriver:

jeg fik mine skudt i ved en guldsmed da jeg var 3 og da jeg var 5 og igen da jeg var 12 og en øverst da jeg var 14år...

de fleste siger man skal bruge det der hedder klorhexidin men det har aldrig virket på mig og mine søskende så vi har altid brugt brandoilde (staves) men det er smag og behag

Fik du et nyt hul hver gang, så du i en alder af 12 havde tre huller i hver øre? Så langt tror jeg ikke vi går

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Malou&Anders skriver:

åbenbart hvis ens forældre giver lov. men min mor var ikke med da hun ikke kunne li det. så det var min mormor der var med mig 

Okey, det vidste jeg ikke

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

NNM skriver:

har altid sagt at når mine piger selv kan sige de gerne vil ha huller i ørene skal de også ha lov til det. jeg fik selv mine da jeg ville ha det, og fik dem ved en guldsmed og har da fået alt i alt lavet 6 huller ved guldsmeden og har selv lavet et altså i mine øre.

idag har jeg kun de 4 huller i ørene tilbage da de andre voksede sammen undtagen et dem.

så syntes da kun det er fint at du vil give hende huller i ørene så længe hun gerne selv vil ha det også.

Det er bare fordi jeg er bange for at øreringene skal hænge i noget når de leger vildt, og at øreflippen bliver revet op

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Mi skriver:

Det er bare fordi jeg er bange for at øreringene skal hænge i noget når de leger vildt, og at øreflippen bliver revet op

jeg har aldrig haft problemer med at mine hang fast i noget. men der tror jeg du skal spørge guldsmeden eller pirceren hvor i vil få dem lavet.

og der skal faktis meget til for at man kan få revet øret i stykker, jeg har to piger og den store af dem har flere gange rykket i mine uden der er sket noget.

hun skal jo bare huske de skal drejes rundt en gang i mellem og det må helst ikk gøres med sand eller jord på fingerene da det kan give betændelse syntes jeg at kan huske fra da jeg fik mine lavet.

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

Mi skriver:

Fik du et nyt hul hver gang, så du i en alder af 12 havde tre huller i hver øre? Så langt tror jeg ikke vi går

ja jeg har 3 huller i hver men mit 3 hul i det ene kig i koks og tog den der for ud og min den øverst i øret faldt ud da jeg fik den og har aldrig fået en ny... men nej 2 er totalt sødt til en pige

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

NNM skriver:

jeg har aldrig haft problemer med at mine hang fast i noget. men der tror jeg du skal spørge guldsmeden eller pirceren hvor i vil få dem lavet.

og der skal faktis meget til for at man kan få revet øret i stykker, jeg har to piger og den store af dem har flere gange rykket i mine uden der er sket noget.

hun skal jo bare huske de skal drejes rundt en gang i mellem og det må helst ikk gøres med sand eller jord på fingerene da det kan give betændelse syntes jeg at kan huske fra da jeg fik mine lavet.

Okey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.