For tidligt fødte ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

camillakrath

liwsmor skriver:

jeg kender godt det der med man brug for andre der har det samme synspunkt som en selv .. jeg har en datter der 11 uger for tidligt født og var også meget undervægtigt.. jeg er frisk på snakke om de ting der fører med i ens mors tanker  

Hvor meget vejede din datter? Min søn vejede knap 1800 gram. Jeg havde været meget syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

twinboys

hejsa her er jeg... jeg er moar til mine skønne tvillingedrenge født 3 1/2mdr. for tidligt... med en fødselsvægt på 805gram og 669gram... Drengene er 8 1/2år og ja vi har gået alt igennem... Smidt manden med leen væk flere gange, operationer, sygdom, meget lav vægt idag, men mine drenge er nogle fighter...

Send gerne en pb hvis du har brug for støtte, råd og forståelse...

Majbritt

Anmeld

1. november 2011

TbCp

camillakrath skriver:

Vi var indlagt de første 3 uger. Den første tid brugte jeg selv på intensiv. Benjamin vejede knap 1800 gram.

Åhh så var han godt nok også en lille fis!

Liva vejede 2670g så hun var jo faktisk ret stor, hun kunne bare ikke finde ud af at spise selv, derfor var vi indlagt

Anmeld

1. november 2011

liwsmor

camillakrath skriver:

Hvor meget vejede din datter? Min søn vejede knap 1800 gram. Jeg havde været meget syg.

min datter vægt var 930 gram og havde tabt sig rigtigt meget inde i min mave

Anmeld

1. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

camillakrath skriver:

Tusind tak for din besked.

Min søn er godt nok ikke så for tidligt født som din. Men måske kan du alligevel sætte dig ind i hvordan jeg har det.

Jeg har blandt andet rigtig svært ved at tolere at han ikke er motorisk med, men sammenligner hele tiden.

kan godt følge dig, jeg havde meget svært ved hun ikke kunne de samme ting som min søn kunne ved en bestemt alder....

nu er hun super med motorisk, men hun snakker til gengæld ikke, ikk et eneste ord kommer der også vokser hun bare ikke...

Men tro mig lige pludselig så tager han et spring.... Troia kan f.eks. have meget svær ved at trille fra ryg til mave, hun liggerder som en skildpadde på skjoldet, og det er på trods af hun løber rundt ellers....

Anmeld

1. november 2011

Rebecca55

Vores blev født 6 uger for tidligt og er i dag 5 mdr...

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Rebecca55 skriver:

Vores blev født 6 uger for tidligt og er i dag 5 mdr...

Hvor store er de så ca nu?

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Oliver&Troia <3 skriver:

kan godt følge dig, jeg havde meget svært ved hun ikke kunne de samme ting som min søn kunne ved en bestemt alder....

nu er hun super med motorisk, men hun snakker til gengæld ikke, ikk et eneste ord kommer der også vokser hun bare ikke...

Men tro mig lige pludselig så tager han et spring.... Troia kan f.eks. have meget svær ved at trille fra ryg til mave, hun liggerder som en skildpadde på skjoldet, og det er på trods af hun løber rundt ellers....

Kan du huske hvornår hun kunne sidde og kravle?

Benjamin blev 6 måneder den 18., og han kan ikke sidde.

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

liwsmor skriver:

min datter vægt var 930 gram og havde tabt sig rigtigt meget inde i min mave

Okay. Kan du huske hvor meget hun vejede da hun var et halvt år?

Anmeld

2. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

camillakrath skriver:

Kan du huske hvornår hun kunne sidde og kravle?

Benjamin blev 6 måneder den 18., og han kan ikke sidde.

Troia sad selv da hun var 9mdr. og kravlede da hun var 14mdr.(ukorrigeret) men de siger hun var hurtig til at lære det eftersom hun havde to hjerneblødninger.... Vi fik den gang at vide vi skulle være glæde hvis hun kravlede når hun var 18mdr. og kunne gå når hun var 2år. men troia begyndte at gå da hun var 18mdr. men hun har oz en storebror at se efter og hun er hurtig til at opsnappe hvordan tingene skal gøres

Hvis hans ryg er klar til det kan du evt. begynde at sætte han med dyner i ryggen... Troia begyndte at sidde i højstol med dyne i ryggen da hun var 6mdr. men hendes ryg var oz klar til det sagde sp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.