For tidligt fødte ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Isabella_mor

vil bare sige at jeg syntes det er DEJLIGT at i vil støtte hinanden med den slags som for tidligt fødte... i fortjener sgu et kram.. 

min dreng blev født 5 dage over termin, så jeg kan desværre/heldigvis ikke komme med nogle råd.

men jeg syntes fanme det er DEJLIGT at se at i vil hjælpe og støtte ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

liwsmor

camillakrath skriver:

Hej alle

Benjamin er efterhånden blevet 6 måneder og jeg er der, hvor jeg virkelig har brug for at snakke med andre i lidt samme situation. Benjamin er født 5 uger for tidligt, men var meget undervægtig også.

Er der nogen herinde med for tidligt fødte?

jeg kender godt det der med man brug for andre der har det samme synspunkt som en selv .. jeg har en datter der 11 uger for tidligt født og var også meget undervægtigt.. jeg er frisk på snakke om de ting der fører med i ens mors tanker  

Anmeld

31. oktober 2011

Mortilxx

Hej.

Jeg har en dreng på nu 8 mdr. som blev født 11 uger fortidligt, og havde en ekstremt lav fødselsvægt på 805 g  og var 35 cm. lang. Gustav er ikke 8 mdr. fysisk men han er 8 mdr. i hans personlighed. Vi regner med at han kravler om en måned eller to, så han er ikke meget bagud. Han startede med grød da han var 3 ½ mdr.

Gustav var indlagt i 11-12 uger og lå i cpap i 11 uger. Gustav blev også opereret i hjertet og skulle derfor i respirator i et døgn. I dag har han det bare super godt

Hilsen Ninna

Anmeld

31. oktober 2011

Lusi

Vores datter er født 5 uger før termin og der har aldrig rigtig været noget med hende. Har faktisk overhoved aldrig tænkt på, hun var født før tid. Hun er nu 3 1/2 år. Vores søn blev født 10 uger før tid og var indlagt de 2 1/2 måneder på neonatal. Han har været stærk fra start af og slap fra kuvøse. Han er nu snart 8 måneder og vejer 9 kg. så han er fulgt godt med han er meget mild og nem og der skal meget til før han bliver sensitiv.. Men er der noget du vil spørge om, er du velkommen til at skrive

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

lærkes_mor skriver:

Min børn er ikke født for tidligt, men ved at der er nogen herinde... Vil bare lige sige at der er en kategori der hedder "for tidligt fødte" (noget i den stil) Kan være der er flere som du søger kontakt med der ser indlægget der :-)

Og så lige et kram også håber der er nogen der svarer.

Tusind tak

Anmeld

31. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

camillakrath skriver:

Hej alle

Benjamin er efterhånden blevet 6 måneder og jeg er der, hvor jeg virkelig har brug for at snakke med andre i lidt samme situation. Benjamin er født 5 uger for tidligt, men var meget undervægtig også.

Er der nogen herinde med for tidligt fødte?

Hey

Min lille Troia kom 14uger for tidligt, og er stadig idag (20mdr.) meget undervægtig.... 6,7kg. og 69cm.

Du er meget velkommen til at skrive en pb hvis du stadig har brug for at snakke

knus jeanett

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

Vi er vist en del herinde, desværre, både med for tidligt fødte og ekstremt for tidligt fødte.
Liva kom 5 uger for tidligt, vi var indlagt de første 2 uger af hendes liv..

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Oliver&Troia <3 skriver:

Hey

Min lille Troia kom 14uger for tidligt, og er stadig idag (20mdr.) meget undervægtig.... 6,7kg. og 69cm.

Du er meget velkommen til at skrive en pb hvis du stadig har brug for at snakke

knus jeanett

Tusind tak for din besked.

Min søn er godt nok ikke så for tidligt født som din. Men måske kan du alligevel sætte dig ind i hvordan jeg har det.

Jeg har blandt andet rigtig svært ved at tolere at han ikke er motorisk med, men sammenligner hele tiden.

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

TbCp skriver:

Vi er vist en del herinde, desværre, både med for tidligt fødte og ekstremt for tidligt fødte.
Liva kom 5 uger for tidligt, vi var indlagt de første 2 uger af hendes liv..

Vi var indlagt de første 3 uger. Den første tid brugte jeg selv på intensiv. Benjamin vejede knap 1800 gram.

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Nihell skriver:

Hej.

Jeg har en dreng på nu 8 mdr. som blev født 11 uger fortidligt, og havde en ekstremt lav fødselsvægt på 805 g  og var 35 cm. lang. Gustav er ikke 8 mdr. fysisk men han er 8 mdr. i hans personlighed. Vi regner med at han kravler om en måned eller to, så han er ikke meget bagud. Han startede med grød da han var 3 ½ mdr.

Gustav var indlagt i 11-12 uger og lå i cpap i 11 uger. Gustav blev også opereret i hjertet og skulle derfor i respirator i et døgn. I dag har han det bare super godt

Hilsen Ninna

Tusind tak for svar

Hvor stor er han så nu?

Men når i fx snakker om hvordan han er med motorisk, regner i så med den dato han blev født, eller den dato hvor du havde termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.