For tidligt fødte ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.816 visninger
48 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

camillakrath

Hej alle

Benjamin er efterhånden blevet 6 måneder og jeg er der, hvor jeg virkelig har brug for at snakke med andre i lidt samme situation. Benjamin er født 5 uger for tidligt, men var meget undervægtig også.

Er der nogen herinde med for tidligt fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Sara.

camillakrath skriver:

Hej alle

Benjamin er efterhånden blevet 6 måneder og jeg er der, hvor jeg virkelig har brug for at snakke med andre i lidt samme situation. Benjamin er født 5 uger for tidligt, men var meget undervægtig også.

Min børn er ikke født for tidligt, men ved at der er nogen herinde... Vil bare lige sige at der er en kategori der hedder "for tidligt fødte" (noget i den stil) Kan være der er flere som du søger kontakt med der ser indlægget der :-)

Og så lige et kram også håber der er nogen der svarer.

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Jeg har to piger som er født i 31+2, de er tvillinger. Men vi har ikke oplevet nogle symptomer på det.

Anmeld

31. oktober 2011

SpunkenJo

camillakrath skriver:

Hej alle

Jeg havde vandafgang 31+4 og fødte 32+1 vaginalt.

Indlagt på neo i 13 dage og mig sammen med min søn i 7 dage inden vi tog hjem

Det er ikke let at få børn for tidligt, og man reagerer så forkselligt.

Hvad tynger dig?

Anmeld

31. oktober 2011

norenberg

Hej jeg har en søn der er født 13 uger for tidlig (27+4) han er i dag 10 mdr...du kan bare sende en pb hvis der er noget du gerne vil vide...

Anmeld

31. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
camillakrath skriver:

Hej alle

Hej

vi har vidst "snakket" sammen før.

Ærgerligt vi bor så langt fra hinanden, ellers kunne vi måske have mødtes engang imellem med vores to drenge

Du må gerne skrive til mig privat, når som helst, hvis der er noget du har brug for at snakke om.

Anmeld

31. oktober 2011

VIPpigen

Jeg har Lilje som også er født 5 uger før tid. Hun fylder 1 år på fredag. Vi var indlagt 18 dage på neo i kolding. Lilje har indtil nu ikke vist vildt mange tegn på hun er bagud, Hun kravlede da hun var lige knap 10 måneder, det vil sige efter termin under 9 måneder.

Vi havde problemer i starten (da Lilje var 3-4 måneder) Med at hun ikke tog på, så vi startede ud med grød da hun var 4½ måned (efter fødslen).

Jeg har selv stået som du, og gør det stadig nogen gange, mangler virkelig nogen at snakke med, som forstår hvad det vil sige at have et barn der er født før tid. Alle dem jeg var i mg med forstod slet ikke hvordan det var, og det gjorde at jeg faktisk hurtigt trak mig fra gruppen

Du er Velkommen til at skrive privat også hvis det er.

Liljes hårde medfart gjorde at hun fik cpap i 2 dage, og lå i kuvøse i 3 dage. Fik pencillin i 4 dage pga infektion, og jeg havde det utrolig svært med at skulle knytte mig til hende, fordi jeg ikke havde hende 24/7, også selvom jeg var ved hende det meste af tiden.

Anmeld

31. oktober 2011

Livsmor

Har Liv, født i uge 31+5 ved AKS pga. HELLP, hun er nu knap 3 1/2 år. Hun var en lille en på 1520 g og 42 cm. Skriv hvis der er noget.

Karina

Anmeld

31. oktober 2011

Hvem?

camillakrath skriver:

Hej alle

Jeg er her - har to drenge fra 2010, hvoraf Hjalte fra December er født 6 uger for tidligt.

Anmeld

31. oktober 2011

Klumpe-dumpe

camillakrath skriver:

Hej alle

Hejsa.

Min datter er godt nok 2½ år nu, men hun er født 6 uger før termin, hun var også svær undervægtig da hun kom til verden.

Skriv endelig hvis der er det mindste jeg kan gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.