Fødsel på Sjælland - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

GønskE

mth1987 skriver:

Ja det jo lidt i udkanten jeg havde en halv time og det syntes jeg var rigeligt. Men åbnede mig også ret hurtigt så det var nogle gevaldige smerter jeg havde. Jeg tror det ville være det bedste for der nok både gode og dårlige ting ved alle tre steder.

Det tror jeg også jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

heisamig

Kan varmt anbefale Roskilde...havde en drømmefødsel...!

Anmeld

1. november 2011

sandorff

GønskE skriver:

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

du kunne jo også føde hjemme....

Anmeld

1. november 2011

GønskE

sandorff skriver:

du kunne jo også føde hjemme....

Ja det kunne jeg, men nej, for vi bor i lejlighed når den lille kommer, så har jeg ikke lyst til

Anmeld

3. november 2011

mortilsofieogsara

jeg er født i næstved 2 gange og kan nok siger godt om at føde der

Anmeld

3. november 2011

FruStolpe

GønskE skriver:

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

Jeg fødte på Holbæk for et års tid siden.
De er super rare, jeg havde en jm + studerende hos mig faktisk fra jeg kom til jeg havde født...

Derudover har de en skøn barselsgang, hvor mor, far og bebs kan bo sammen på stuerne. Man føler dig aldrig til besvær, og der er ALT hvad man har brug for.

Jeg fødte torsdag formiddag, og vi valgte selv at tage hjem søndag formiddag. Så der var på ingen måde noget pres for bare at sende os hurtigt hjem. Vi følte os 100% klar til at starte livet hjemme med vores prinsesse, efter den super kyndige og professionelle vejledning vi havde fået af alle vi mødte på barselsgangen

Derfor kan jeg ikke andet end klart at anbefale dig at vælge Holbæk

Carina

Anmeld

3. november 2011

GønskE

FruStolpe skriver:

Jeg fødte på Holbæk for et års tid siden.
De er super rare, jeg havde en jm + studerende hos mig faktisk fra jeg kom til jeg havde født...

Derudover har de en skøn barselsgang, hvor mor, far og bebs kan bo sammen på stuerne. Man føler dig aldrig til besvær, og der er ALT hvad man har brug for.

Jeg fødte torsdag formiddag, og vi valgte selv at tage hjem søndag formiddag. Så der var på ingen måde noget pres for bare at sende os hurtigt hjem. Vi følte os 100% klar til at starte livet hjemme med vores prinsesse, efter den super kyndige og professionelle vejledning vi havde fået af alle vi mødte på barselsgangen

Derfor kan jeg ikke andet end klart at anbefale dig at vælge Holbæk

Carina

Tak jeg tvivler stadig på hvor

Anmeld

3. november 2011

FrkMR

Jeg fravalgte Næstved da jeg faktisk kun kender tre der har født der, og de havde alle tre en dårlig oplevelse. Jeg valgte Holbæk, og har kun positive ting at sige. Jeg var på fødegangen to gange(indlagt den ene) før jeg fødte og de tager virkelig ens bekymringer alvorligt og man føler sig slet ikke til besvær. Min fødsel var også en fantastisk oplevelse.

Anmeld

3. november 2011

GønskE

Nymfe skriver:

Jeg fravalgte Næstved da jeg faktisk kun kender tre der har født der, og de havde alle tre en dårlig oplevelse. Jeg valgte Holbæk, og har kun positive ting at sige. Jeg var på fødegangen to gange(indlagt den ene) før jeg fødte og de tager virkelig ens bekymringer alvorligt og man føler sig slet ikke til besvær. Min fødsel var også en fantastisk oplevelse.

lyder godt har også skrevet holbæk som mit fødested på min profil så tror det bliver det

Anmeld

3. november 2011

MorTil4<3

GønskE skriver:

NÆSTVED bedste sted EVER!

deres nye fødegang er fantastisk og alle er super søde og klar altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.