Fødsel på Sjælland - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

GønskE

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

GønskE

For til næstved er der 53 min, Holbæk er der 1 time og Roskilde er der 1 time og 5 min

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

GønskE skriver:

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

Jeg var rigtig glad for at føde på næstved da min fødsel var meget lang havde jeg 4 jordemodere og de var alle rigtig rigtig søde!

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

Lukasmor skriver:

Jeg var rigtig glad for at føde på næstved da min fødsel var meget lang havde jeg 4 jordemodere og de var alle rigtig rigtig søde!

Godt at vide!

Anmeld

31. oktober 2011

Taniakb

jeg fødte på Roskilde .. Og både kæresten og jeg var rigtig godt tilfredse.. de var vældig søde allesammen... Alle gik også meget op i at snakke om tingene og om fødslen da det var en værre omgang..

Så jeg kan kun anbefale Roskilde

Anmeld

31. oktober 2011

sandorff

GønskE skriver:

jeg har født på næstved 3 gange og ser har været yderst tilfreds alle 3 gange. to gange ud af de tre fødsler var der en utrolig lækker stemning på fødestuen, dæmpet lys, èn jordemor gennem hele forløbet, alle snakkede stille og roligt. de er meget omsorgsfulde og med deres rolige og forklarende væremåde hjælper de den fødende og kommende far til selv at holde hovdet koldt så der ikke kommer panik nogen steder.
kan kun VARMT anbefale at føde i NÆSTVED

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

Taniakb skriver:

jeg fødte på Roskilde .. Og både kæresten og jeg var rigtig godt tilfredse.. de var vældig søde allesammen... Alle gik også meget op i at snakke om tingene og om fødslen da det var en værre omgang..

Så jeg kan kun anbefale Roskilde

Godt at vide for det lidt svært valg, når man ingen anelse har

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

sandorff skriver:

jeg har født på næstved 3 gange og ser har været yderst tilfreds alle 3 gange. to gange ud af de tre fødsler var der en utrolig lækker stemning på fødestuen, dæmpet lys, èn jordemor gennem hele forløbet, alle snakkede stille og roligt. de er meget omsorgsfulde og med deres rolige og forklarende væremåde hjælper de den fødende og kommende far til selv at holde hovdet koldt så der ikke kommer panik nogen steder.
kan kun VARMT anbefale at føde i NÆSTVED

Det lyder virkelig også skønt tak for anbefaling og svar

Anmeld

31. oktober 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg har født på Holbæk, og jeg var så tilfreds, alle jm, læger og assistenter der inden om min fødsels var rigtig søde og forklarede alt så jeg forstod hvad der skulle ske osv.

Barselsgangen, var jeg også glad for, der kom hele tiden nogen og kiggede til os og jeg følte mig ikke til besvær som man nogle gange godt kan komme til. Og kæresten kunne være der under hele forløbet.

Med Roskilde, har jeg hørt både godt og dårligt om.
Jeg har veninde der fødte der inde og hun havde mange smerter efterfølgene og det vidste sig at jm havde syget hende i urinrøret.
Og på deres barselsgang kan mændene ikke få lov til at være der.

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

hoejlund skriver:

Jeg har født på Holbæk, og jeg var så tilfreds, alle jm, læger og assistenter der inden om min fødsels var rigtig søde og forklarede alt så jeg forstod hvad der skulle ske osv.

Barselsgangen, var jeg også glad for, der kom hele tiden nogen og kiggede til os og jeg følte mig ikke til besvær som man nogle gange godt kan komme til. Og kæresten kunne være der under hele forløbet.

Med Roskilde, har jeg hørt både godt og dårligt om.
Jeg har veninde der fødte der inde og hun havde mange smerter efterfølgene og det vidste sig at jm havde syget hende i urinrøret.
Og på deres barselsgang kan mændene ikke få lov til at være der.

Lyder godt, det var også mest holbæk eller næstved jeg ville, men det bliver nok næstved, men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.