Fødsel på Sjælland - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har kun hørt godt om Næstved 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

lulini

Jeg fødte på Holbæk de to første gange og Næstved den sidste.

Og var super glad og tilfreds med begge steder - og ved slet ikke hvad jeg skal vælge denne gang, men tror det bliver Holbæk for der er kortest til 

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

Jeg gik til fødselsforberedelse på Holbæk - og havde fødested på Holbæk. De er noget så søde på både barselsgangen og fødegangen. Men jeg endte på riget, så har kun hørt fra veninder og min søster 

Anmeld

31. oktober 2011

lille83

jeg har født på roskilde og skal det igen. har kun hørt godt om det. næstved havde engang et dårligt ry, men efter der er lavet om dernede er det vist blevet godt også, holbæk kender jeg intet til..

men hvis jeh var dig, så tog jeg det sted der var tættest på..

det kan jo gå hen og blive en hurtig fødsel-

hilsen lille83-som fødte første gang på 4 timer.....

Anmeld

31. oktober 2011

Krussedulle

GønskE skriver:

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

Vi har 35 km til Næstved og 45 km til Holbæk.. og vi valgte Næstved sidste gang (også denne gang) og har ikke været andet end tilfredse! ... De er rigtig søde derinde, og forstående.. vi havde den sødeste jm, og jeg havde en drømmefødsel sidste gang

Anmeld

31. oktober 2011

liwsmor

GønskE skriver:

Hej alle Jeg har fået til opgave, at jeg skal vælge hvor jeg vil føde (ingen mit lægebesøg) - om det skal være Næstved, Roskilde eller Holbæk , nu ville jeg bare høre lidt erfaringer fra nogen af stederne for alle steder er langt fra mig, så Intet kan bedre svare sig end andet

jeg har født med ks på roskilde, jeg skulle også vælge, jeg valgt roskilde, da jeg hørt og kender nogen stykker der haft dårlig behanding i næstved plsu der nogen kvinder der døde der, plus de bare super god til noget på næstved har jeg hørt, holbæk kender jeg kun to der født på og de har ikke haft nogen speicale gode opleverser da de altid kommet for hurtigt hjem og kommet tilbage og det ikke sjovt.. imens roskilde havde jeg aldrgi hørt om så jeg valgte der og bagefter har jeg bare hørt super godt om roskilde og jeg hvade det også vildt godt på roskilde..

men det i hvordan jeg valgte men hvis du har hørt andet skal du gør hvad du føler inde i dit hjerte og ikke hvad andre siger

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

Jeg synes det vildt svært om det skal være Holbæk eller Næstved, for har hørt godt om begge, men kender også en der fødte på Holbæk, men drengen trak ikke vejret da han blev født, og de kunne ikke få ham ordentlig til det, så de kørte med fuld knald i ambulancen til Næstved, og de ordnede det så. det virkelig svært! Og der ikke noget der kan bedre betale sig end andet, for vi snakke 5-10 min til forskel.

Anmeld

31. oktober 2011

mth1987

GønskE skriver:

Må jeg høre hvor du bor siden du har lige langt til alle steder Jeg fødte på Næstved og har været ganske tilfreds, dog havde de møg travlt den dag min datter valgte at komme til verdenen det jo typisk men bort set fra det var det godt og de er super søde. Har du overvejet at tage en tur forbi dem (ved godt det megen kørsel) men så ku du jo selv se hvad du fandt var bedst for dig. Syntes jeg tit man også kan fornemme der hvor man er hvis du forstår

Anmeld

31. oktober 2011

GønskE

mth1987 skriver:

Må jeg høre hvor du bor siden du har lige langt til alle steder Jeg fødte på Næstved og har været ganske tilfreds, dog havde de møg travlt den dag min datter valgte at komme til verdenen det jo typisk men bort set fra det var det godt og de er super søde. Har du overvejet at tage en tur forbi dem (ved godt det megen kørsel) men så ku du jo selv se hvad du fandt var bedst for dig. Syntes jeg tit man også kan fornemme der hvor man er hvis du forstår

Korsør og ja, har overvejet det, og har 7,5 måned at nå det i, så tror jeg gør det

Anmeld

31. oktober 2011

mth1987

GønskE skriver:

Korsør og ja, har overvejet det, og har 7,5 måned at nå det i, så tror jeg gør det

Ja det jo lidt i udkanten jeg havde en halv time og det syntes jeg var rigeligt. Men åbnede mig også ret hurtigt så det var nogle gevaldige smerter jeg havde. Jeg tror det ville være det bedste for der nok både gode og dårlige ting ved alle tre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.