For fevlan da altså.......Jeg blev lidt mut, da jeg læste dit indlæg. Men jeg kender jo godt til det du skriver med, at han ikke tager ansvar og ikke prioriterer, som jeg mener er vigtigst. Eksempelvis valgte min mand at x-faktor var vigtigere end vores datter i fredags - hun havde tabt sutten og var vågnet og græd, men han rejste sig ikke....jeg lå og sov, men vækkes det skulle jeg da, for han skulle se udstemningen og så måtte jeg jo gå. >( Hold da kæft jeg flippede ud og han endte heldigvis med at undskylde 1000 gange og har faktisk oppet sig lidt her i weekenden.....men jeg skal sparke ham i røven før han kommer i sving....han har faktisk direkte sagt, at han ikke kan se, hvad der skal gøres i hjemmet af sig selv og han gerne vil have jeg skal sige, hvad han skal gøre.....næ næ du! ikke alt det ansvarsfralæggelse, de må sgu se at blive voksne! Så vi har simpelthen lavet skema over hvem der gør hvad incl. at lægge baby i seng og hvad der ellers er - ren arbejdsfordeling og det er faktisk rart. Eksempelvis er det mandens job at handle ind og lave aftensmad hver aften og mit job at klare vasketøjet. Nu skændes vi ikke mere om de latterlige praktiske øv ting, der bare skal gøres. Vi prøver at strukturere os ud af det for hold da op hvor kan man bare let ryge ind i en dårlig spiral og være ved at give op....et parforhold er vildt hårdt arbejde...især med børn..puha puha da. Kan kun levende forestille mig hvordan det må være med 2 børn :S
Nå, det var en lang ævlesnak egentlig bare for at sige, at jeg kender til det og du er absolut ikke alene.....alt godt til jer - det skal sgu nok blive godt igen, når stormen har lagt sig og som, du skriver har fået lov at rase og tude ud.
Stort kram herfra
Jeanette
Anmeld