Kære Susan
For pokker, det var dog noget frygteligt møg!! Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor strengt, det må være at have to børn og så samtidig have problemer med manden :( Nej, hvor lyder det bare trist og dumt og det har du bare ikke fortjent!
Kan kun tilslutte mig alle de andre, der siger SNAK, SNAK, SNAK med ham om det. Måske er han blevet smådeprimeret af at gå hjemme og passe børn? Måske føler han trang til at afreagere, når du kommer hjem fra arbejde, fordi han har haft en hård dag og ikke har ladet det gå ud over børnene? Sådan kan jeg da godt have det i hvert fald, når Nova Maria har været i særligt dårligt humør; så går det ud over Michael, når han kommer hjem.
Det er jo bare så ærgerligt med mænd (mange i hvert fald), at de er så dårlige til at fortælle, og opfatte, hvad der sker inde i dem.
For vel er det ej rimeligt, at han opfører sig sådan og der skal gøres noget ved det, men det er jo ikke sikkert, at det handler om, at han ikke elsker dig mere. Han kan jo bare være træt og trist og ude af stand til at finde ud af, hvad han skal gøre ved det og så langer han bare ud efter dig, fordi du står nærmest?
Du kunne måske prøve at spørge ham, om han er ked af det eller har det skidt, altså nærme dig ham på en venlig og afvæbnende måde, så I ikke bare kommer op at skændes igen og bliver mere og mere vrede og trætte af hinanden.
Puha, jeg håber virkelig, at I finder ud af det og bliver glade igen!!
Kæmpe knus og mange tanker fra Birgitte
Anmeld