er det en god barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Benjamins'mor

NNM skriver:

det er jo så bare hvad det er. man kan også købe et stykke skumgummi selv og skære ud i størrelsen så det passer det er billigere.
og ja sådan en olie koster ikk ret meget.
den er hvertfald bedre end det vi har.
det er en basson (god vogn i sig selv) men den er brugt til nu 4 børn og er skæv, der er rust på og ja så efter den har fået fugt så er der kommet de grimmeste pletter og det vil jeg bare ikk byde min datter. den bliver kun brugt hvis det ikk kan undgåes da hun jo kun har godt af at komme ud og få luft.

Jeg kan i hvertfald godt anbefale den. Dog vil jeg gerne have en Odder til næste barn, hvis pengene er til det. Men hvis ikke beholder jeg den jeg har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

<3

Jeg ville vælge Simo Og godt I skifter den anden ud. Det er ikke det værd at risikere...

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Benjamin03012011 skriver:

Jeg kan i hvertfald godt anbefale den. Dog vil jeg gerne have en Odder til næste barn, hvis pengene er til det. Men hvis ikke beholder jeg den jeg har.

okay.

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

mrs X skriver:

Jeg ville vælge Simo Og godt I skifter den anden ud. Det er ikke det værd at risikere...

nej nemlig så den skal bare skiftes ud. vil bare ikk risikiere noget da. vi bruger den også kun fordi vi ikk har andet vi kan bruge. får dog en bæresele idag så kan hun komme væk fra barnevognen lidt af gangen når vi er ude og gå. men nu skal vi bare ha købt en ny idag så vi kan få den anden smidt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.