er det en god barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Stjernestoev skriver:

Når okay, det var da en ærlig sag :-)
Har I ikke en mødrehjælp, som kunne ske at have en?

jo det har vi. tror også jeg vil gå ned og kikke der. syntes bare de andre gange jeg har været der nede har de ikk haft nogen barnevogne men det er også noget tid siden så de kan da ha fået nogen siden jo det ved man jo aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

31. oktober 2011

Stjernestoev

NNM skriver:

tak for linket.

Så lidt

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Stjernestoev skriver:

Så lidt

Anmeld

31. oktober 2011

SaNiNa

Den er fin som sovevogn men ikke til at trille ture med vi har den i dp og den alt hele tiden have luft i hjulene og smørres.

Ville gerne have valgt en anden hvis jeg hvade vist den var så ringe

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Sanne og Nicklas skriver:

Den er fin som sovevogn men ikke til at trille ture med vi har den i dp og den alt hele tiden have luft i hjulene og smørres.

Ville gerne have valgt en anden hvis jeg hvade vist den var så ringe

når okay.

Anmeld

31. oktober 2011

SukkerDronning

Jeg har en. Det var meningen at det var den jeg skulle køre min lille guldklump rundt i. Men efter én tur i Roskilde måtte jeg erkende at den er ALT ALT for stor. Så jeg fik mig en emmaljunga combi og en brugt odder barnevogn og den røg ud til farmor som sovevogn.

Den er så stor at den slet ikke er til at styre når man køre rundt med den og jeg er altså høj. Det er en hel cirkusforstilling når man skal dreje den

Vil for alt i verdenen anbefale dig at finde en brugt odder vogn

Held og lykke, håber du finder en I bliver glade for!

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Sirup skriver:

Jeg har en. Det var meningen at det var den jeg skulle køre min lille guldklump rundt i. Men efter én tur i Roskilde måtte jeg erkende at den er ALT ALT for stor. Så jeg fik mig en emmaljunga combi og en brugt odder barnevogn og den røg ud til farmor som sovevogn.

Den er så stor at den slet ikke er til at styre når man køre rundt med den og jeg er altså høj. Det er en hel cirkusforstilling når man skal dreje den

Vil for alt i verdenen anbefale dig at finde en brugt odder vogn

Held og lykke, håber du finder en I bliver glade for!

mange tak.
ja hvis den er stor og klodset ja så er det ikk nemt for mig da jeg ikk selv er ret høj så det nok ikk den bedste vogn til mig. men vil hvertfald kikke på den og der må da være mulighed for at prøve den nede i butikken.

men vil hvertfald se om jeg kan finde en vogn vi bliver glade for da vi skal bruge den i noget tid jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.