er det en god barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

TbCp

NNM skriver:

er det her en god barnevogn?

vi skal nemlig ha ny barnevogn da den vi har lieg nu har fået fugt og det har den så taget skade af og fået nogen grimme grimme pletter og de ting vi har prøvet for at få dem fjernet har ikk hjulpet.

så har lige været inde og finde en ny men vil gerne vide om den er god eller hvordan og hvorledes hvis i kender den hvertfald.

her er linket til den.
http://www.babysam.dk/barnevogne/babysam-barnevogn e/wonderxl-barnevogn-9901000385382

Jeg ved ikke om de stadig har tilbud, men i sidste uge havde Bilka sat en af deres barnevogne ned fra 3000 til 1500, den har jeg lige købt, har dog ikke fået den leveret endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

koster de også det som brugt?? eller vil i bare slet ikke have en brugt vogn??

vil faktisk sige at sådan en som safe performance fra bilka er bedre end den der.. og den koster vidst heller ikke så meget..

hvis i vil have brugt så byd på vognen, og pres sælger så langt ned som muligt, tit sætter man som sælger jo sine ting lidt dyrere for at man netop kan handle om prisen..

har ikk lige set om man kan få den brugt nogen steder.

det ville ikk gøre mig noget med en brugt vogn overhovedet.

har set på den fra bilka og lige nu vil de ha 3000 for den, i sidste uge da vi ikk havde pengene til det havde de den for 1500 så er rigtig ked af at de ikk har den mere til den pris for den var ellers rigtig lækker.

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Jeg ved ikke om de stadig har tilbud, men i sidste uge havde Bilka sat en af deres barnevogne ned fra 3000 til 1500, den har jeg lige købt, har dog ikke fået den leveret endnu.

har lige været inde og kikke og den har de ikk på tilbud mere.

Anmeld

31. oktober 2011

An&Jo

NNM skriver:

har ikk lige set om man kan få den brugt nogen steder.

det ville ikk gøre mig noget med en brugt vogn overhovedet.

har set på den fra bilka og lige nu vil de ha 3000 for den, i sidste uge da vi ikk havde pengene til det havde de den for 1500 så er rigtig ked af at de ikk har den mere til den pris for den var ellers rigtig lækker.

den kommer helt sikkert på tilbud igen, så hvis i kan vente en måneds tid så er den på tilbud igen.. det plejer den at være ret jævnligt

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

den kommer helt sikkert på tilbud igen, så hvis i kan vente en måneds tid så er den på tilbud igen.. det plejer den at være ret jævnligt

det kan vi bare næsten ikk rigtig.
men må jo bare ud og kikke. der er sikkert nogen forskellige steder her i horsens der sælger barnevogne og man kan da være heldige at finde nogen til rimlige priser.

Anmeld

31. oktober 2011

An&Jo

NNM skriver:

det kan vi bare næsten ikk rigtig.
men må jo bare ud og kikke. der er sikkert nogen forskellige steder her i horsens der sælger barnevogne og man kan da være heldige at finde nogen til rimlige priser.

ja præcis.. men tjek guloggratis og dba, der er rigtig mange fine vogne til omkring de 2000kr..

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

ja præcis.. men tjek guloggratis og dba, der er rigtig mange fine vogne til omkring de 2000kr..

det tror jeg også jeg vil gøre. så længe de bare er bedre end den vi har nu.

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

NNM skriver:

har lige været inde og kikke og den har de ikk på tilbud mere.

Øv det var da en skam...

Anmeld

31. oktober 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Øv det var da en skam...

ja.
for havde godt kikket på den og forelsket mig i den men vil ikk gi 3000 for den.

Anmeld

31. oktober 2011

TbCp

NNM skriver:

ja.
for havde godt kikket på den og forelsket mig i den men vil ikk gi 3000 for den.

Nej det havde jeg også bestemt mig for ikke at ville, så da den stod til 1500 sprang jeg til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.