Mathilde er syg på 6 døgn og har tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

bette

Lulle25 skriver:

Hej piger
Tusind tak for alle jeres råd. Har prøvet al i forhold til væske, mad og kiks, is, chips ja you name it, hun har spist 3 agurkestænger og en mariekiks og har drukket lidt vand. ALT andet ryger ud, eller bliver mast.

Vi har været ved lægen og fk en henvisning til børnemodtagelsen, hvor vi nu har en åben indlæggelse. Mathilde blev undersøgt i aller ender og kanter og fik taget blodprøver, som viste at hun er i væskeunderskud, men ingen høje infektionstal. Hun har tabt sig 11 % og når det er over 10% vægttab vil de helst indlægge, men ville helst hjem med hende, for hun blev lidt mere frisk deroppe efter 3 agurkestænger og 1 kiks. Så nu er vi hjemme, hun sover og håber så bare på bedring i morgen Ellers skal vi derop og have lagt drop, og den tanke synes jeg bare er ubehagelig.

hvordan er lillepigen idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Heidi B

UUUHHHH det giver mig kuldegysninger..... Vi har været igennem at hårdt forløb i sommers med Mikkel... Han havde tabt 2 kg, da det var værst.... Han spiste heller ingenting og havde tynd afføring i flere måneder.... Til sidst blev vi indlagt og han blev testet for alt muligt... Han har nu fået konstarteret glutenallergi, og efter han er begyndt at få glutenfri kost er han blevet sig selv igen, og spiser som en mejetærsker...
Men jeg ved lige præcis hvad du gennemgår....
Pyha det satte gang i minderne....
Håber at hun har det bedre....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

10. februar 2009

Lulle25

Hej piger og tak for omsorgen
Mathilde har haft rigtig tynd mave i nat igen, men heldigvis kun 1 gang, udover alt var det så der var meget. Hun har til gengæld drukket rigtig meget og synes hun var lidt mere frisk til morgen. Hun sover nu og er selvfølgelig stadig afkræftet, men fik da et stykke agurk og et kvart stykke rugbrød i hende til morgen, tilbyder jo alt, men der er bare ikke rigtig noget hun gider have.
Er desværre blevet pålagt at komme på arbejde fordi jeg sidder selv, men har ferie fra i morgen, hvor min kollega tager over. Er så sur på min leder for hun har ikke spurgt til min datter til morgen, hun havde kun lort at komme af med da jeg kom til morgen, om hvor travlt hun havde da jge jo tog afsted. KO

Anmeld

10. februar 2009

birgittemarie

Det var sørme godt at høre, at hun har spist lidt til morgen den lille mus.
Og pyf, jeg kan godt forstå, du er sur på din leder. Man bliver frygtelig såret, når sådan en ego-gimpe ikke engang kan spørge til ens syge barn.

God bedring til den lille skat og håber, du kommer igennem din arbejdsdag uden alt for meget stress og bekymring over ikke at være derhjemme.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.