hold da op hvor er jeg glad for at læse at andre har samme oplevelse...
min lille guldklump på 15 måneder besluttede for en måneds tid siden at det med at sidde ned i badekaret nok var farligt - og det at få vand i håret var man heller ikke helt tryg ved...
jeg sidder altid i badekaret sammen med hende og det har altid været vildt hyggeligt og kærligt... hun plejede at sidde lænet tilbage op ad min mave når jeg skyllede hendes hår - og bare tække veret helt langsomt og man kune høre og mærke at hun nød det..
nu er det først blevet at hun stod helt stille nærmest stivnet når jeg brusede hendes hår , til at sidst måtte jeg holde hende fast mens hun med skrig og tårer kæmpede for livet men jeg lynhurtigt fik det værste sæbe ud af håret på hende og bagefter fik jeg det mest sårede blik - men blev heldighvis tilgivet efter mange kys og kram
jeg har prøvet ALT !
det er første gang jeg har gjort noget mod hendes vilje - ellers har jeg altid kunnet tale med hende og kiggehende roligt i øjnene og så har hun accepteret det der nu skulle ske selvom hun ellers havde en anden plan
vi har prøvet med mere vand, mindre vand, skumbad, sange, kander og skåle, brusebad istedet, vaske hende først, vaske hende sidst osv...
nu er det en uge siden hun fik vasket hår og i morgen bliver jeg nød til at vaske det igen , puha - kan mærke at det nok bare bliver skyllet hendes hår... kan simpelthen ikke overskue at begå endnu et overgreb på hende...
så jeg er vildt lettet over at andre også oplever uforklarlige forandringer mht. til badning... har gransket min hjerne og jeg kan simpelthen ikke se hvad jeg har gjort der kunne udløse det og jeg er ellers god til at være bagklog 
så tusind tak for tråden
Anmeld