Et helvede at bade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.565 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

merichs

Det har aldrig været et problem at bade vores datter. Vi har hygget og pjasket og leget... Men det er slut nu. Chanel går fuldstændig i panik når vi nærmer os badekaret. Hele badet er fyldt med gråd. Det hjælper heller ikke at tage hende med i brusebad.

Det gør så ondt i mit hjerte  men hun skal jo bades

Åhhh hvad skal jeg gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

merichs skriver:

Det har aldrig været et problem at bade vores datter. Vi har hygget og pjasket og leget... Men det er slut nu. Chanel går fuldstændig i panik når vi nærmer os badekaret. Hele badet er fyldt med gråd. Det hjælper heller ikke at tage hende med i brusebad.

Det gør så ondt i mit hjerte  men hun skal jo bades

Åhhh hvad skal jeg gøre????

hun vil heller ikke sidde i badekaret når det er tomt ? så kunne i fylde den stille op mens hun sidder deri ?

Anmeld

30. oktober 2011

Jonatansmor

Har hun rød numse? Selv en lillebitte smule kan gøre vanvittigt ondt i lunt vand?

Lad hende stå op i karret, du kan vaske hende med svampen, så kan hun tage det i sit eget tempo et par dage?

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Mikkel's mor <3 skriver:

hun vil heller ikke sidde i badekaret når det er tomt ? så kunne i fylde den stille op mens hun sidder deri ?

Det har jeg ikke jeg ikke prøvet, men vil helt sikkert prøve det. Tak for tippet

Anmeld

30. oktober 2011

Tulle28

Vi har lige haft en uge med skrig og skrål når min datter skulle i bad - hun er 19 mdr. Det der virkede her, var at fylde badekarret op med max 5 cm vand og en masse overtalelse.

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Har hun rød numse? Selv en lillebitte smule kan gøre vanvittigt ondt i lunt vand?

Lad hende stå op i karret, du kan vaske hende med svampen, så kan hun tage det i sit eget tempo et par dage?

Nej hun har ikke rød numse. Og får allerede nu lov til at stå op for kan slet ikke få hende til at sætte sig (og vil heller ikke tvinge hende til at sætte sig)

Anmeld

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

merichs skriver:

Det har jeg ikke jeg ikke prøvet, men vil helt sikkert prøve det. Tak for tippet

Held og Lykke..

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Tulle28 skriver:

Vi har lige haft en uge med skrig og skrål når min datter skulle i bad - hun er 19 mdr. Det der virkede her, var at fylde badekarret op med max 5 cm vand og en masse overtalelse.

Hun er knap 13 mdr og det har været sådan en måneds tid. Troede bare det var en "fase" men synes godt nok det er en lang fase så

Anmeld

30. oktober 2011

Janni.

Åh stakkels Chanel og forældre  

Nu har jeg ikke selv nogen erfaringer med gråd og bad, men jeg sad og tænkte på om det var en idé at tage badekaret ind i stuen - altså hvis det er en balje   - og lade hende lege med det? 

Tænker om hun har fået en idé om at karet er farligt? Bare en forsigtig idé herfra. 

Håber hun meget snart kommer over det igen. 

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Janni. skriver:

Åh stakkels Chanel og forældre  

Nu har jeg ikke selv nogen erfaringer med gråd og bad, men jeg sad og tænkte på om det var en idé at tage badekaret ind i stuen - altså hvis det er en balje   - og lade hende lege med det? 

Tænker om hun har fået en idé om at karet er farligt? Bare en forsigtig idé herfra. 

Håber hun meget snart kommer over det igen. 

Kan da prøve  Men hun vil heller ikke i bruser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.