Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Haha min mor fødte i 48 timer - altså på hospitalet fra hun var begyndt at åbne sig, så det er ikke bare hormoner, jeg er vokset op med historien Men hormon-tanker - jo tak, mange!
Haha min mor fødte i 48 timer - altså på hospitalet fra hun var begyndt at åbne sig, så det er ikke bare hormoner, jeg er vokset op med historien
Men hormon-tanker - jo tak, mange!
Waarh, årh noo.. Hold kæft man det håber jeg ikke sker for mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogDennis skriver: Waarh, årh noo.. Hold kæft man det håber jeg ikke sker for mig
Haha jeg har det på samme måde Er mega nervøs for en slem fødsel, for min mormors var også et helved
Puha sikke en forskrækkelse atter engang
Håber virkelig hun bliver derinde
-Sigrid- skriver: Haha jeg har det på samme måde Er mega nervøs for en slem fødsel, for min mormors var også et helved
åååh ooow.. Kan godt forstå du tænker sådan så, men jeg fingre for det ikke ender sådan for dig ihvertfald
Janni. skriver: Puha sikke en forskrækkelse atter engang Håber virkelig hun bliver derinde
Ja det er overhovedet ikke rart at se så meget blod på een gang. Det gør jeg bestemt også
pyha sikke en forskrækkelse!
for at du slipper for flere ture til FG inden fødslen!
Og lyder som om du godt kunne trænge til lidt selvforkælelse ovenpå sådan en oplevelse...du får i hvert fald lige en fra mig og en symbolsk
PernilleogDennis skriver: åååh ooow.. Kan godt forstå du tænker sådan så, men jeg fingre for det ikke ender sådan for dig ihvertfald
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128