Ja.. Igår aftes begyndte jeg så at styrt bløde,, i mens. mængde, og jeg blev rigtig bange.. især da jeg jo lige få dage forinden var kommet fra sygehuset netop pga for tidligt fødsel,,
Jeg begynder at græde i telefonen til FG da jeg efterhånden synes jeg har været nok igennem, og hun sagde hun synes jeg skulle ligge mig ind og sove og hvis ingen ændring det havde taget så skulle jeg ringe igen om morgenen..
Imorges var der så ikke rigtig noget og jeg blev sååå lettet så ville lige gå i bad og få børstet tænder osv.. men pludselig løb det ned af mit ben mens jeg var i bad.. Jeg kunne med det samme mærke at det ikke var vand, hvorfor ved jeg ikke men det kunne jeg.. Og ganske rigtig.. vandet var blod rødt igeeeen.. ÅRH! skyndte mig at ringe grædende til FG og bedte dem om at lave en plads så jeg kunne komme derop.. Dennis var total hvid i hovedet da jeg kaaldte på ham ude i badet.. Kan jeg godt forstå da han ikke har set jeg har blødt før.. Stakkels mand.. 
Men jeg kom derop, og lille pigen har det fint, og jeg er ikke på vej i fødsel.. alt er lukkket og ser fint ud min livmoderhals er 10 mm ca så heller ingen ændring der.... blev scannet både på maven og for neden + en genykologisk undersøgelse også.. hun skrabte det sidste blod ud og kunne sige at det ikke kom fra lille pigen.. Så blev sendt hjem igen med beskeden om at jeg åbenbart bare bløder lidt ekstremt, og jeg skal ringe hvis jeg bløder mere.. Årrh jeg er lettet. troede lige at det var nu og jeg skulle være mor os alt kørte bare i mit hovede..
Men sådan skulle det helsigvis ikke være nu. 
Hvis i læste med så langt.. så tusinde tak.. endelig et GLÆDES indlæg fra migg af 

Anmeld