God opdatering fra miiig ! ENDELIG! :) Langt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

PernilleogDennis

Ja.. Igår aftes begyndte jeg så at styrt bløde,, i mens. mængde, og jeg blev rigtig bange.. især da jeg jo lige få dage forinden var kommet fra sygehuset netop pga for tidligt fødsel,,

Jeg begynder at græde i telefonen til FG da jeg efterhånden synes jeg har været nok igennem, og hun sagde hun synes jeg skulle ligge mig ind og sove og hvis ingen ændring det havde taget så skulle jeg ringe igen om morgenen..

Imorges var der så ikke rigtig noget og jeg blev sååå lettet så ville lige gå i bad og få børstet tænder osv.. men pludselig løb det ned af mit ben mens jeg var i bad.. Jeg kunne med det samme mærke at det ikke var vand, hvorfor ved jeg ikke men det kunne jeg.. Og ganske rigtig.. vandet var blod rødt igeeeen.. ÅRH! skyndte mig at ringe grædende til FG og bedte dem om at lave en plads så jeg kunne komme derop.. Dennis var total hvid i hovedet da jeg kaaldte på ham ude i badet.. Kan jeg godt forstå da han ikke har set jeg har blødt før.. Stakkels mand..

Men jeg kom derop, og lille pigen har det fint, og jeg er ikke på vej i fødsel.. alt er lukkket og ser fint ud min livmoderhals er 10 mm ca så heller ingen ændring der.... blev scannet både på maven og for neden + en genykologisk undersøgelse også.. hun skrabte det sidste blod ud og kunne sige at det ikke kom fra lille pigen.. Så blev sendt hjem igen med beskeden om at jeg åbenbart bare bløder lidt ekstremt, og jeg skal ringe hvis jeg bløder mere.. Årrh jeg er lettet. troede lige at det var nu og jeg skulle være mor os alt kørte bare i mit hovede..

Men sådan skulle det helsigvis ikke være nu.

Hvis i læste med så langt.. så tusinde tak.. endelig et GLÆDES indlæg fra migg af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

TWT

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Igår aftes begyndte jeg så at styrt bløde,, i mens. mængde, og jeg blev rigtig bange.. især da jeg jo lige få dage forinden var kommet fra sygehuset netop pga for tidligt fødsel,,

Jeg begynder at græde i telefonen til FG da jeg efterhånden synes jeg har været nok igennem, og hun sagde hun synes jeg skulle ligge mig ind og sove og hvis ingen ændring det havde taget så skulle jeg ringe igen om morgenen..

Imorges var der så ikke rigtig noget og jeg blev sååå lettet så ville lige gå i bad og få børstet tænder osv.. men pludselig løb det ned af mit ben mens jeg var i bad.. Jeg kunne med det samme mærke at det ikke var vand, hvorfor ved jeg ikke men det kunne jeg.. Og ganske rigtig.. vandet var blod rødt igeeeen.. ÅRH! skyndte mig at ringe grædende til FG og bedte dem om at lave en plads så jeg kunne komme derop.. Dennis var total hvid i hovedet da jeg kaaldte på ham ude i badet.. Kan jeg godt forstå da han ikke har set jeg har blødt før.. Stakkels mand..

Men jeg kom derop, og lille pigen har det fint, og jeg er ikke på vej i fødsel.. alt er lukkket og ser fint ud min livmoderhals er 10 mm ca så heller ingen ændring der.... blev scannet både på maven og for neden + en genykologisk undersøgelse også.. hun skrabte det sidste blod ud og kunne sige at det ikke kom fra lille pigen.. Så blev sendt hjem igen med beskeden om at jeg åbenbart bare bløder lidt ekstremt, og jeg skal ringe hvis jeg bløder mere.. Årrh jeg er lettet. troede lige at det var nu og jeg skulle være mor os alt kørte bare i mit hovede..

Men sådan skulle det helsigvis ikke være nu.

Hvis i læste med så langt.. så tusinde tak.. endelig et GLÆDES indlæg fra migg af

Hold da op, dedt må have været en skræmmende oplevelse. .

Godt at aalt ser ud til at være iorden 

Jeg ville ikke gå herfra uden at give en ordentlig 

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Puha det lyder bare ikke særlig rart ! 

Håber hun bliver derinde en lille måneds tid endnu - og stakkels Dennis 

Anmeld

30. oktober 2011

Mamalou

Føj for en oplevelse. Jeg håber at du kan gå den sidste tid af graviditeten uden unødig besøg på FG.

til dig

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

TWT skriver:

Hold da op, dedt må have været en skræmmende oplevelse. .

Godt at aalt ser ud til at være iorden 

Jeg ville ikke gå herfra uden at give en ordentlig 

Ja det var rigtig skræmmende, men har blødt igennem hele min graviditet, bare ikke så voldsom som det har været de sidste dage.. Så puuha.. Det var hårdt.. Mange tak. det varmer altid..

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

-Sigrid- skriver:

Puha det lyder bare ikke særlig rart ! 

Håber hun bliver derinde en lille måneds tid endnu - og stakkels Dennis 

Det var virkelig heller ikke særlig rart.. Det er virkelig en klam følelse at det bare kommer ud med blod og man ingenting kan gøre.. Turde ikke gå på toilet til sidst fordi jeg var bange for hvad jeg skulle se nede i toilettet.. Puuha, det var så grimt.. Troede det var fra babyen, og blev sååå ked af det og bekymret..

Men heldigvis har hun det fantastisk, og masser af aktivitet derinde. så det er super..

Og ja, Jeg tror ikke lige det var DET syn Dennis troede han skulle se

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Mamalou skriver:

Føj for en oplevelse. Jeg håber at du kan gå den sidste tid af graviditeten uden unødig besøg på FG.

til dig

Ja.. Krydser virkelig også fingre for at det her sidste besøg, kender efterhånden alle læger deroppe. hehe .

Men hun sagde at jeg ville bløde til jeg havde født, men det har jeg det ogdå fint med så længe det ikke går ud over hende, i maven

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Det var virkelig heller ikke særlig rart.. Det er virkelig en klam følelse at det bare kommer ud med blod og man ingenting kan gøre.. Turde ikke gå på toilet til sidst fordi jeg var bange for hvad jeg skulle se nede i toilettet.. Puuha, det var så grimt.. Troede det var fra babyen, og blev sååå ked af det og bekymret..

Men heldigvis har hun det fantastisk, og masser af aktivitet derinde. så det er super..

Og ja, Jeg tror ikke lige det var DET syn Dennis troede han skulle se

Puha, det er også et af mine værste mareridt - at komme til at føde i toilettet ved et uheld!  Tænk at gå inde fra et dejlig lunt sted til at lande i sådan et koldt porcelæn! 

Så må du virkelig sætte pris på alle de spark du kan få 

Det kan godt være der går et stykke tid før han hopper efter dig i badet 

Anmeld

30. oktober 2011

Mamalou

Ja.. Krydser virkelig også fingre for at det her sidste besøg, kender efterhånden alle læger deroppe. hehe .

Men hun sagde at jeg ville bløde til jeg havde født, men det har jeg det ogdå fint med så længe det ikke går ud over hende, i maven

Så længe man ved at altid er i orden, så kan man tage det mere roligt. Det kan også have sine fordele, at man kender personalet

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Mamalou skriver:

Så længe man ved at altid er i orden, så kan man tage det mere roligt. Det kan også have sine fordele, at man kender personalet

Ja det er jo detop DET man søger.. vished,, Den der uvished kan virkelig bare sætte tanker og følelser igang .. Det er SÅ forfærdeligt.. Og så bilder man sig ting ind.. Fx var jeg sikker på hun ikke havde sparket efter jeg havde blødt hvilket var noget pjat, men jeg kunne pludselig ikke huske det.. SÅ forfærdeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.