God opdatering fra miiig ! ENDELIG! :) Langt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

morethanperfect

PernilleogDennis skriver:

Ja.. Igår aftes begyndte jeg så at styrt bløde,, i mens. mængde, og jeg blev rigtig bange.. især da jeg jo lige få dage forinden var kommet fra sygehuset netop pga for tidligt fødsel,,

Jeg begynder at græde i telefonen til FG da jeg efterhånden synes jeg har været nok igennem, og hun sagde hun synes jeg skulle ligge mig ind og sove og hvis ingen ændring det havde taget så skulle jeg ringe igen om morgenen..

Imorges var der så ikke rigtig noget og jeg blev sååå lettet så ville lige gå i bad og få børstet tænder osv.. men pludselig løb det ned af mit ben mens jeg var i bad.. Jeg kunne med det samme mærke at det ikke var vand, hvorfor ved jeg ikke men det kunne jeg.. Og ganske rigtig.. vandet var blod rødt igeeeen.. ÅRH! skyndte mig at ringe grædende til FG og bedte dem om at lave en plads så jeg kunne komme derop.. Dennis var total hvid i hovedet da jeg kaaldte på ham ude i badet.. Kan jeg godt forstå da han ikke har set jeg har blødt før.. Stakkels mand..

Men jeg kom derop, og lille pigen har det fint, og jeg er ikke på vej i fødsel.. alt er lukkket og ser fint ud min livmoderhals er 10 mm ca så heller ingen ændring der.... blev scannet både på maven og for neden + en genykologisk undersøgelse også.. hun skrabte det sidste blod ud og kunne sige at det ikke kom fra lille pigen.. Så blev sendt hjem igen med beskeden om at jeg åbenbart bare bløder lidt ekstremt, og jeg skal ringe hvis jeg bløder mere.. Årrh jeg er lettet. troede lige at det var nu og jeg skulle være mor os alt kørte bare i mit hovede..

Men sådan skulle det helsigvis ikke være nu.

Hvis i læste med så langt.. så tusinde tak.. endelig et GLÆDES indlæg fra migg af

Puha .. Hvor har jeg dog ondt af dig !! 

Godt hun blev derinde !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

PernilleogDennis

-Sigrid- skriver:

Puha, det er også et af mine værste mareridt - at komme til at føde i toilettet ved et uheld!  Tænk at gå inde fra et dejlig lunt sted til at lande i sådan et koldt porcelæn! 

Så må du virkelig sætte pris på alle de spark du kan få 

Det kan godt være der går et stykke tid før han hopper efter dig i badet 

Eeeej, puuhaadada det må du slet ikk sige .. men de siger man slet slet ikke er i tvivl om når det er presseveer.. så det er da altid en ting for jeg mærker nemlig ikke særlig godt mine plukveer/veer..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Eeeej, puuhaadada det må du slet ikk sige .. men de siger man slet slet ikke er i tvivl om når det er presseveer.. så det er da altid en ting for jeg mærker nemlig ikke særlig godt mine plukveer/veer..

Så lader vi som om jeg aldrig gjorde det  - En fra min fars gymnasieklasse fødte sådan 

Ja, det er altid noget, men de siger så også det er svært at holde igen 

Anmeld

30. oktober 2011

Mamalou

Ja det er jo detop DET man søger.. vished,, Den der uvished kan virkelig bare sætte tanker og følelser igang .. Det er SÅ forfærdeligt.. Og så bilder man sig ting ind.. Fx var jeg sikker på hun ikke havde sparket efter jeg havde blødt hvilket var noget pjat, men jeg kunne pludselig ikke huske det.. SÅ forfærdeligt..

Bekymringerne sætter næsten altid flere i gang, og pludselig ser man "spøgelser". Uanset hvad, så er det på ingen måde rart at gå med, så hellere tage en tur på FG. Hellere en gang for meget end for lidt. 

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

morethanperfect skriver:

Puha .. Hvor har jeg dog ondt af dig !! 

Godt hun blev derinde !! 

Synes heller ikke jeg magter mere bøvl, ville så gerne bare nyde min graviditet..

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

-Sigrid- skriver:

Så lader vi som om jeg aldrig gjorde det  - En fra min fars gymnasieklasse fødte sådan 

Ja, det er altid noget, men de siger så også det er svært at holde igen 

Hahaha ja men man kan vel nå at rejse sig fra lukummet af 

Eeeeeej puha, det er fanme en skrækhistorie for alle gravide.

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

Mamalou skriver:

Bekymringerne sætter næsten altid flere i gang, og pludselig ser man "spøgelser". Uanset hvad, så er det på ingen måde rart at gå med, så hellere tage en tur på FG. Hellere en gang for meget end for lidt. 

Jamen du har så evig ret. Puha, Det er uvisheden der slår ihjel..

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Hahaha ja men man kan vel nå at rejse sig fra lukummet af 

Eeeeeej puha, det er fanme en skrækhistorie for alle gravide.

Nemlig

Jep, den og så at fødslen vare i maaange timer, og der ikke er nogen vepause - eller at føde i en grøft et eller andet sted 

Anmeld

30. oktober 2011

PernilleogDennis

-Sigrid- skriver:

Nemlig

Jep, den og så at fødslen vare i maaange timer, og der ikke er nogen vepause - eller at føde i en grøft et eller andet sted 

Hahahahá, ej okay.. Du har fået tænkt nogen ret syge/vilde homon, graviditets tanker

Anmeld

30. oktober 2011

-Sigrid-

Hahahahá, ej okay.. Du har fået tænkt nogen ret syge/vilde homon, graviditets tanker

Haha min mor fødte i 48 timer - altså på hospitalet fra hun var begyndt at åbne sig, så det er ikke bare hormoner, jeg er vokset op med historien

Men hormon-tanker - jo tak, mange! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.