præsentationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Magus'mor

Hej alle

Først stort tillykke til jer alle..

Jeg er 34 og kommer fra nordsjælland. Jeg har termin 1 juli.

Jeg bor sammen med min forlovede (faktisk skulle vi giftes i august 2012, men nu er det aflyst, da jeg ikke lige magter baby & bryllup inden for en måned..

Vi har i forvejen en dreng på 3 år. Han bliver 4 8 juli, så håber ikke jeg går over tiden..

Jeg blev scannet sidste mandag, og alt så fint ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nattøs

Vi to en test mere her til morgen og den viste sørme også at jeg er gravid så der er bare stor glæde. Jeg håber bare så meget at jeg ikke mister barnet, bliver fandme ked af det hvis det sker. Jeg vil bare passe så meget som muligt på mig selv. Det bliver plejet på bedste vilkår det overhovedet kan lade sig gøre

Lægen ville ikke se mig før om en uge  men der er først nogle test der kan laves i næste uge. Så skal bare have denne uge til at gå stærkt, så jeg kan føle mig mere tryg i denne gravitet, det er mit første barn.

Anmeld

15. november 2011

MissBee

Hej Alle sammen

Jeg vil med glæde hoppe med på denne tråd  Jeg hedder Nina og er 27 år,det er min første gravilitet og det samme for min kæreste. Vi bor i malmø

Egen beregning siger terminsdato er 10 juli

Jeg har været til tidlig scanning 5+0 for at sikre hvor langt jeg var henne og skal til terminsscanning d. 24 nov. 2011 hvor jeg inderligt håber at se et hjerteblink

Jeg har utrolige mange ligament smerter allerede  og en del hovedpine. men ingen kvalme  dog hvis min super lugtesans lige falder over en klam lugt

Jeg skal til læge og ha' lavet vandre journal d. 30 nov.

Tillykke til jer alle!!!

Anmeld

15. november 2011

miemor88

Hej alle sammen..

Jeg er 23 år, bor på Lolland sammen med min forlovede på 24 år. Vi er første gangs gravide og vi glæder os rigtig meget til at få vores lille guldklump d. 11. juli 2012

Vi prøvede at blive gravide i 10 måneder før det lykkes. Så det tog lidt tid. Jeg er 6+6 uger henne og af symptomer, har jeg haft rigtig mange ligamentsmerter hvilket er gået en smule væk, større tissetrang, er meget træt og kan nogle dage have lidt kvalme..

Jeg skal til lægen og have lavet vandre journal her d. 28. nov..

Anmeld

15. november 2011

lulini

Snart mor til 3 :,) skriver:

Hihi jeg kan heller ikke huske det, men regnede lige ud på nettet efter min befrugtningsdato,er nok ca sket d 30 okt, så har jeg termin d 22 juli 2012 og er 4+0 henne, så man lægger så 2 uger oven i de uger man enlig er i. Så fandt jeg ud af det.

Nååår ja 

Anmeld

22. november 2011

FrkZier

Mit navn er Kamilla og jeg er 20år gammel

Jeg bor i Storkøbenhavn sammen med min kæreste Andreas. Det er første gang jeg er gravid, og det var ikke planlagt - men vi  blev rigtig glade da vi fandt ud af det og vi glæder os rigtig meget til at blive forældre

De eneste tegn på graviditet jeg har indtil videre er at jeg er meget træt og har suuuper ondt i brysterne - heldigvis INGEN kvalme

Jeg er sat til d. 10/7-2011 , men da jeg har hørt mange førstegangsfødende går over tiden har jeg en lille ide om at det sker på min storebrors fødeselsdag d. 19/7 så kan det være en lille fødelsedagsgave til ham

Anmeld

22. november 2011

Annana89

Hej hej!

Så fandt jeg os vej på en venindes anbefalinger!

Jeg hedder Anna, er 22 år og bor på fyn, nærmere bestemt Oure!

Jeg bor sammen med min mand i et rækkehus! Han er ansat i forsvaret og har været udsendt til afgahnistan 2 gange! Han er næsten lige kommer hjem og 1 1/2 mdr. efter blev jeg planlagt gravid!

Jeg selv er lærerstud. på 2. årgang.

Vi har 5 ildere som er vores fælles int. hvor vi udstiller dem nogle gange om året! Vi har os en hund, men han lever desværre på lånt tid da han desværre har ret slem Hofteledsdysplæsi

Jeg har termin 7 juli!

Jeg har allerede været til en selvbetalt TS da jeg havde svært ved at tro på jeg var gravid. Jeg har ingen symptomer haft sårn rigtigt så det var svært at tro på at der var liv i mavsen!

Men det var der og "klumpen" havde et fint lille -blink og alt så bare godt ud!

Så nu nyder jeg bare at jeg har det så godt selvom jeg er gravid!

D. 28 dec. skal vi til NF-scanning og for den hvor vi glæder os!

Det er simpelthen bare vores ønskebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.