præsentationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.609 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

lulini

Ja lige nu er jeg godt nok den eneste herinde men håber da på at der kommer flere herind

Men derfor kan jeg da sagtens lige starte en præsentationstråd

Jeg er 27 år og kommer fra Slagelse området - jeg bor med min forlovede som jeg har en skøn lille dreng på 2½ med, og så mine 2 drenge fra et tidligere forhold men deres far vil desværre ikke have noget med dem at gøre mere derudover så flytter min forlovedes datter hjem til os til Januar - hvilket vi glæder os rigtig rigtig meget til!! 

- jeg tror vist det var det lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

lulini

hov glemte da lige at fortælle at jeg har termin den 7. Juli - efter egne beregninger

Anmeld

1. november 2011

marius' mor

Hej Lulini,

Super fint med en lille præsentation og mange gane tillykke med din graviditet..

Så kommer vi jo til at følges..

Jeg er lige testet positiv i går og har termin den 10 juli.. (efter egne beregninger) 

Jeg er 24 år og bor med min kæreste i Fredericia sammen med vores fælles barn Marius på 20 mrd.

Vi sigtede efter at jeg kunne gå på barsel direkte efter end bachelor, hvilket lykkedes..

Jeg glæder mig til at følges med alle kommende runde maver..

Kram Marius mor

Anmeld

6. november 2011

lulini

marius' mor skriver:

Hej Lulini,

Super fint med en lille præsentation og mange gane tillykke med din graviditet..

Så kommer vi jo til at følges..

Jeg er lige testet positiv i går og har termin den 10 juli.. (efter egne beregninger) 

Jeg er 24 år og bor med min kæreste i Fredericia sammen med vores fælles barn Marius på 20 mrd.

Vi sigtede efter at jeg kunne gå på barsel direkte efter end bachelor, hvilket lykkedes..

Jeg glæder mig til at følges med alle kommende runde maver..

Kram Marius mor

Mange tak - og ilm  håber nu at vi bliver lidt flere 

Anmeld

6. november 2011

marius' mor

lulini skriver:

Mange tak - og ilm  håber nu at vi bliver lidt flere 

det må vi næsten blive.. desuden kan jeg se at der er mange der har læst vores indlæg, så mon ikke der er nogle af dem der snart melder sig på banen..

Anmeld

7. november 2011

sarahjylland

Hejsa

Jeg hedder Sarah og er 31 og har Mikkel på 3. Jeg har siden jeg fik ham haft 3 SAer og er nu gravid igen. Denne gang må vingummi gerne blive inde. Jeg har efter lægens beregninger termin 6 juli 2012. (mikkel er fra 3 juli )

Jeg er sammen med min kæreste Janus på 31 som jeg har haft i 13år nu. 

Er hestepige med egne dyr og bor på gård.

Jeg skal min første scan på mandag d 14 november pga alle de Saer jeg har haft

Anmeld

7. november 2011

vicki1983

Hej...

Jeg hedder Vicki.

Er 28 år, har en datter på næsten 4 år,

og har netop fundet ud af at jeg er gravid igen.. Er 4+4 henne..

og har efter egen beregning termin 12.juli..

Vi har kun prøvet 3 måneder, så det gik pænt stærkt synes jeg,

der gik 7 måneder med min datter..

Bor sammen med min mand gennem 10 år :-))

Vi har valgt allerede at fortælle det til folk, men efter at alle snakker om SAér, fortryder jeg det lidt.. Men synes samtidig godt folk må vide hvis at der skulle ske noget, og viså måske reagere som vi gør..

Har i fortalt det, eller hvornår gør i det??

Hilsen Vicki

Anmeld

7. november 2011

vicki1983

Hej...

Jeg hedder Vicki.

Er 28 år, har en datter på næsten 4 år,

og har netop fundet ud af at jeg er gravid igen.. Er 4+4 henne..

og har efter egen beregning termin 12.juli..

Vi har kun prøvet 3 måneder, så det gik pænt stærkt synes jeg,

der gik 7 måneder med min datter..

Bor sammen med min mand gennem 10 år :-))

Vi har valgt allerede at fortælle det til folk, men efter at alle snakker om SAér, fortryder jeg det lidt.. Men synes samtidig godt folk må vide hvis at der skulle ske noget, og viså måske reagere som vi gør..

Har i fortalt det, eller hvornår gør i det??

Hilsen Vicki

Anmeld

8. november 2011

sarahjylland

Altså dem jeg synes skal vide det ved det. Dem der er tæt  på mig altså. men nej ikke til facebook. Jeg er også dødnervøs for eom vingummi faktisk blir der denne gang men det håber jeg da virkelig. Mikkel vil gerne have en lillesøster nemlig 

Anmeld

8. november 2011

Carlas mor

Hej...

Jeg hedder Louise, er 25år og ny her på baby.dk

Jeg har lige testet positiv(igår) og har termin d. 11. juli 2012.

Jeg bor sammen med min mand, som jeg blev gift med i sommers, og vores datter, Carla, som lige er blevet 2 i oktober.

Denne graviditet er slet ikke planlagt, da jeg har være på p-piller. Men vi tager det i stiv arm og beholder barnet

Hilsen Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.