præsentationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Pernille84

Hejsa med jer

Jeg hedder Pernille og er 27 år gammel. Jeg har 3 børn i forvejen - to hos mig, og desværre et englebarn også. Jeg er så gravid igen, og det er jeg blevet efter 17 måneder, så det har taget sin tid. Jeg har termin 1 juli 2012, og jeg er 6+5 i dag.

Jeg bor sammen med min mand, som jeg har været sammen med i 8 år, og vi har været gift i 3 år nu . Mine andre børn består af Victor på 6 år, som lige er begyndt i skole i år, og Sophie på 4 år, som går i børnehave, og så har vi vores englebarn, som er 18 måneder nu.

Det var lidt om mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

klokkeblomsten

Hej tøser

Jeg melder mig også forsigtigt i denne gruppe.

Det er min første graviditet og jeg er mellem 5-6 uger henne. Jeg nåede ikke engang at få en normal cyklus inden jeg testede positiv i går

Jeg bor i Sydvestjylland, og forholder mig lidt anonym indtil videre.

Har I mærket nogen symptomer på jere graviditeter endnu?

Anmeld

12. november 2011

Blirnokaldrigfru

Hej piger

Jeg hedder Sofie, er 23 år, første (eller anden er det jo egentligt..) graviditet, termin 19 juli i følge net-beregnerne.. Positiv test igår , allerede 2 måneder efter MA i september - SKØNT! men en nyligt gennemgået MA, gør at man ikke helt jubler alligevel :/ skal først se beviser på alt er ok! Ingen symptomer herfra endnu, udover lidt øget tissetrang

Tillykke til alle i andre

Anmeld

13. november 2011

sarahjylland

Ej puha Pernille  håber du er ok og kan glæde dig over din nye graviditet. Jeg glæder mig til i morgen til jeg skal til scan i hvert fald. OG få lidt ro i hovedet om der faktisk er en baby og om den har hjerteblink

Anmeld

13. november 2011

Nattøs

Jeg er blevet testet positivt her for nogle timer siden  

Kan ikke stoppe af græde af glæde

Kæresten er også i choktilstand, men af glæde. Vi har ringet til min mor og hans mor og fortalt det, vi ringer til lægen i morgen og får det bekræftet 100 procent.

Jeg har allerede mærket tegn på det kvalme, forstærket luftesans, opkast, lidt mave smerter i maven. 

Vi har smidt p pillerne for et halvt år siden og havde ikke regnet med at det skulle gå så stærkt. Da jeg har lidt ekstra på sidebenene, så skulle jo tabe mig først. Men regner med at spise sundt igennem gravidten 

Vi sidder bare og laver joke med det, for vi forstår det ikke helt.

Anmeld

13. november 2011

Risen

Tillykke til jer alle

Jeg håber vores lille spir bliver derinde og vi alle kan følges ad de næste 8 måneder. 

Jeg hedder Maria, og er gift med Rasmus. Vi har i forvejen Clara på 16 måneder, og har ønsket os at få en tidligt og tæt med Clara. Det er så indtilvidere lykkes ganske fint. Jeg mistede desværre i august, så vi er meget glade for det gik så stærkt med at blive gravid igen. 

Jeg skal forresten føde hjemme, hvis alt går som planlagt, men nu vil jeg som nogle af jer selv skriver lige ind og se hjerteblink først. 

Anmeld

13. november 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

lulini skriver:

Ja lige nu er jeg godt nok den eneste herinde men håber da på at der kommer flere herind

Men derfor kan jeg da sagtens lige starte en præsentationstråd

Jeg er 27 år og kommer fra Slagelse området - jeg bor med min forlovede som jeg har en skøn lille dreng på 2½ med, og så mine 2 drenge fra et tidligere forhold men deres far vil desværre ikke have noget med dem at gøre mere derudover så flytter min forlovedes datter hjem til os til Januar - hvilket vi glæder os rigtig rigtig meget til!! 

- jeg tror vist det var det lige nu 

Hejsa : )

Vil gerne væe lidt annonym i starten da det er helt nyt.

Testede for nogle timer siden positiv med vores 3 barn.

Jeg har ikke haft mens i nogle måneder men det er fordi jeg har ammet nr 2 så den er ikke kommet på plads endnu, og aner ikke min cyklus længde, men jeg kunne mærke da jeg blev befrugtet, men på det tidspunkt fik jeg ikke skrevet det ned, det må være 3 uger siden ca.

Så jeg burde have termin sidst i juli måned

Og tillykke til alle jer andre

Anmeld

13. november 2011

lulini skriver:

Ja lige nu er jeg godt nok den eneste herinde men håber da på at der kommer flere herind

Men derfor kan jeg da sagtens lige starte en præsentationstråd

Jeg er 27 år og kommer fra Slagelse området - jeg bor med min forlovede som jeg har en skøn lille dreng på 2½ med, og så mine 2 drenge fra et tidligere forhold men deres far vil desværre ikke have noget med dem at gøre mere derudover så flytter min forlovedes datter hjem til os til Januar - hvilket vi glæder os rigtig rigtig meget til!! 

- jeg tror vist det var det lige nu 

Hov eller, hvis jeg blev gravid for 3 uger siden, hvor langt er jeg så henne ? Kan ikke helt huske alt det der, og kan ikke bruge de udregner på nettet fordi jeg ikke får mens

Anmeld

14. november 2011

lulini

Snart mor til 3 :,) skriver:

Hov eller, hvis jeg blev gravid for 3 uger siden, hvor langt er jeg så henne ? Kan ikke helt huske alt det der, og kan ikke bruge de udregner på nettet fordi jeg ikke får mens

Altså hvis du kan befrugtningsdatoen så det antal dage der er gået siden tror jeg, jeg kan ikke huske det 

Anmeld

14. november 2011

lulini skriver:

Altså hvis du kan befrugtningsdatoen så det antal dage der er gået siden tror jeg, jeg kan ikke huske det 

Hihi jeg kan heller ikke huske det, men regnede lige ud på nettet efter min befrugtningsdato,er nok ca sket d 30 okt, så har jeg termin d 22 juli 2012 og er 4+0 henne, så man lægger så 2 uger oven i de uger man enlig er i. Så fandt jeg ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.