julepynt (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Dianaaa skriver:

dejligt min man løber nærmest skrigene bort bare jeg siger kravlenisser. men hvad pokker jeg gider heller ikke hører om hans bil pjat. vi må finde ud af at mødes på midten et sted, det er trods alt kun jul en gang om året hehe   

ja det er skønt, så skal jeg ikke tænke på det hehe ja det er jo det, han må lige oppe sig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Muffin_girl

Wulffi89 skriver:

Jeg har "kun" 1 flyttekasse med julepynt..  og jeg har 170 kvm jeg skal pynte op, men kæresten bryder sig ikke om jul så jeg er ved at indsamle julepynt han faktisk også godt kan li og tro mig DET ER SVÆRT!!

Hihi jeg er også meget jule fjollet.. Men er da træls din kæreste ikke kan lide jul Men han skal da ikke bestemme !!

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg har enormt svært ved at finde julepynt, da jeg ikke er så vild med nisser, og absolut ikke skal have rødt ind i mit hjem
Men har fundet noget fint fra ferm living og kähler..
Og så har jeg fundet den fedeste strikkeopskrift på julekugler

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Jeg skal ud og finde juletræs pynt i år, da vi skal holde julen hos os . Så skal rundt i bilka,føtex, sinnerup,inspiration, kop og kande, søstrene grene og hvor man nu ellers kan finde en masse fine ting til træet Glæder mig for vildt til alt juleriet lige fra bagningen, til shopping, til pynt, mad, julesange, hent juletræ.. Ja alt som har med julen at gøre

Anmeld

30. oktober 2011

Plysbjørnen

Dianaaa skriver:

sad lige og spekulerede over hvor dælen jeg skal købe julepynt i år. jeg er ligeglad med hvor og hvad det koster, syntes jeg det er pænt og sødt så køber jeg det sgu  

men hvor køber i jeres julepynt i år?  

Har du været på "det gamle apotek" i Tønder de har tonsvis af julepynt...

og hvis man kommer når deres julemarkeder er begyndt er det så flot...

Anmeld

30. oktober 2011

eliasogmor

uhh jeg elsker sinnerup op til jul...samler på george jensen og trip trap.......

Anmeld

30. oktober 2011

dpb

div. supermarkeder (føtex, kvickly, fakta netto, superbrugsen osv.) afhængig af hvor jeg lige falder over noget der falder i smag... ellers er div. isenkramere, jysk, søstrene grene, tiger, IKEA er også steder hvor der er faldet noget i kurven Ellers er jeg en af de måske lidt atypiske der også tjekker på kræmmermarkeder og loppemarkeder... kan nemlig super godt lide de hjemmelavede delvis strik osv.

Derudover er jeg de sidste par år begyndt at samle lidt af trip trap serien I starten da de kom frem brød jeg mig ikke om dem, men det har altså ændret sig sidenhen

Men jeg har også ca. 6 flyttekasser den ene indeholder dog primært ting til brug for dekorationer... altså kogler, kurve og andre deko ting...

Qnuz

Anmeld

30. oktober 2011

Dianaaa

Gaia skriver:

Jeg skal ud og finde juletræs pynt i år, da vi skal holde julen hos os . Så skal rundt i bilka,føtex, sinnerup,inspiration, kop og kande, søstrene grene og hvor man nu ellers kan finde en masse fine ting til træet Glæder mig for vildt til alt juleriet lige fra bagningen, til shopping, til pynt, mad, julesange, hent juletræ.. Ja alt som har med julen at gøre

åh ha ja julen er bare dejlig

Anmeld

30. oktober 2011

Mussen2

Jeg elsker Medusa julepynt. Det er desværre bare så dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.