Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten brændte lige 500 kr af på julepynt i sidste uge.. i billigper'sern..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Bilka & Føtex plejer at være gode steder at købe julepynt
Bilka & Føtex plejer at være gode steder at købe julepynt
ja det syntes jeg jo også, og så koster det ikke en formue
Mikkel's mor <3 skriver: Kæresten brændte lige 500 kr af på julepynt i sidste uge.. i billigper'sern..
det ville jeg aldrig nogensinde kunne få min mand til at gøre, som så mange andre
din mand er alt andet end typisk, hvor snyd
Dianaaa skriver: ja det syntes jeg jo også, og så koster det ikke en formue
Nemlig Jeg er ikke så meget til f.eks diverse jule serier i uro'er "Kop og kande" , og dyre kreamik nisser, fordi det er fra den butik og en slags serie..hmm Men elsker kravlenisser, keramik nisser med et hul til fyrfadslys i, trekants stage med lys i i vinduet osv. Dét er hyggeligt
Strawberry skriver: Nemlig Jeg er ikke så meget til f.eks diverse jule serier i uro'er "Kop og kande" , og dyre kreamik nisser, fordi det er fra den butik og en slags serie..hmm Men elsker kravlenisser, keramik nisser med et hul til fyrfadslys i, trekants stage med lys i i vinduet osv. Dét er hyggeligt
heller ikke her. dog kan jeg godt falde over noget engang imellem som måske koster lidt mere end hvad det plejer. men det skal der også være plads til
Dianaaa skriver: det ville jeg aldrig nogensinde kunne få min mand til at gøre, som så mange andre din mand er alt andet end typisk, hvor snyd
han er den helt store juler herhjemme så nu har vi fået en juletræsfod med julemænd på.. hehe
jeg købte en masse i føtex sidste år til 5 kr for julepynt og 20 kr for en lyskæde til uden for og det var i midten af december og slutningen af det..
men man kan være heldige og finde det før jul os..
Mikkel's mor <3 skriver: han er den helt store juler herhjemme så nu har vi fået en juletræsfod med julemænd på.. hehe
dejligt min man løber nærmest skrigene bort bare jeg siger kravlenisser. men hvad pokker jeg gider heller ikke hører om hans bil pjat. vi må finde ud af at mødes på midten et sted, det er trods alt kun jul en gang om året hehe
Dianaaa skriver: heller ikke her. dog kan jeg godt falde over noget engang imellem som måske koster lidt mere end hvad det plejer. men det skal der også være plads til
Ja selvfølgelig hihi
lucas<3 skriver: jeg købte en masse i føtex sidste år til 5 kr for julepynt og 20 kr for en lyskæde til uden for og det var i midten af december og slutningen af det.. men man kan være heldige og finde det før jul os..
ej hvor fedt !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128