julepynt (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.698 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Dianaaa

sad lige og spekulerede over hvor dælen jeg skal købe julepynt i år. jeg er ligeglad med hvor og hvad det koster, syntes jeg det er pænt og sødt så køber jeg det sgu  

men hvor køber i jeres julepynt i år?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Dianaaa

slet ingen?

der må da være nogen der er i jule'indkøbs'humør ligesom miiiig ?

Anmeld

30. oktober 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

sad lige og spekulerede over hvor dælen jeg skal købe julepynt i år. jeg er ligeglad med hvor og hvad det koster, syntes jeg det er pænt og sødt så køber jeg det sgu  

Hej

Jeg har 4 flytte kasser med jule pynt, så tror min kæreste får en blod prop hvis jeg køber mere...  

Men ellers plejer jeg bare at købe i Bilka, Føtex og så hvor jeg lige falder over noget.. Især i sådan nogle special butikker.. De har tit meget fedt..

(Det skal lige siges at juke pynten skal fordeles på 40 kvm

Hilsen den mest juletossede person

Anmeld

30. oktober 2011

*Sofie*

Dianaaa skriver:

Hejsa

Jeg er stadig igang med at opbygge en solid julepynts-samling, så hvert år kommer der nyt til. Jeg har en indtil videre 1 proppet flyttekasse.
Jeg køber typisk juleting i Føtex eller Kvickly.
Sidste år fandt jeg nogle kæmpe store julekugler til mine vinduer i Føtex. Hihi, glæder mig til de snart ska op

Anmeld

30. oktober 2011

Dianaaa

AalborgPigen skriver:

Hej

Jeg har 4 flytte kasser med jule pynt, så tror min kæreste får en blod prop hvis jeg køber mere...  

Men ellers plejer jeg bare at købe i Bilka, Føtex og så hvor jeg lige falder over noget.. Især i sådan nogle special butikker.. De har tit meget fedt..

hehe typisk mænd.

jeg køber også sådan lidt rundt omkring, hvad for nogen special butikker snakker vi om? det kunne jo være der var en som der havde noget jeg lige kunne bruge

vi er lige flyttet fra lejlighed til et lille hus så jeg har derimod for lidt julepynt  

Anmeld

30. oktober 2011

Muffin_girl

Dianaaa skriver:

hehe typisk mænd.

jeg køber også sådan lidt rundt omkring, hvad for nogen special butikker snakker vi om? det kunne jo være der var en som der havde noget jeg lige kunne bruge

vi er lige flyttet fra lejlighed til et lille hus så jeg har derimod for lidt julepynt  

Jamen jeg aner ikke hvad de heddder.. men sådan nogle med lys, pynt, tøj .. Sådan noget anderledes nogle  

Anmeld

30. oktober 2011

Dianaaa

*Sofie* skriver:

Hejsa

Jeg er stadig igang med at opbygge en solid julepynts-samling, så hvert år kommer der nyt til. Jeg har en indtil videre 1 proppet flyttekasse.
Jeg køber typisk juleting i Føtex eller Kvickly.
Sidste år fandt jeg nogle kæmpe store julekugler til mine vinduer i Føtex. Hihi, glæder mig til de snart ska op

åh ja, jeg har også sådan nogen store julekugler med lys i . de er rigtig flotte og hyggelige, mine er dog fra kvickly  

Anmeld

30. oktober 2011

Dianaaa

AalborgPigen skriver:

Jamen jeg aner ikke hvad de heddder.. men sådan nogle med lys, pynt, tøj .. Sådan noget anderledes nogle  

hehe jeg må bare prøve at slå øjnene lidt mere op næse gang jeg skal ud at shoppe så

Anmeld

30. oktober 2011

Hailiesmom11

AalborgPigen skriver:

Hej

Jeg har "kun" 1 flyttekasse med julepynt..  og jeg har 170 kvm jeg skal pynte op, men kæresten bryder sig ikke om jul så jeg er ved at indsamle julepynt han faktisk også godt kan li og tro mig DET ER SVÆRT!!

Anmeld

30. oktober 2011

.....

Bilka & Føtex plejer at være gode steder at købe julepynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.