Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Altså når det ser sådan ud, så ville jeg råde dig til at vente med at begynde at teste til du har haft en hel normal cyklus, altså noget tid uden mens og så først begynde at teste igen når din næste mens er stoppet... ellers kan du risikere at bruge rigtig rigtig mange penge på teste.... Du kan være heldig at ramme inden for de syv teste du har, men hvis du nu ikke rammer og der er rigtig meget rod i din cyklus så kan du være uheldig måske at skulle bruge 14-21 teste, og når du bruger clearblue som er pænt dyre så bliver det en meget dyr omgang... Så enten vent til du har mere styr på cyklus eller test hver dag fra nu af, men så vil jeg stærkt råde dig til at købe nogle langt billigere teste... Du kan finde nogle meget billige nogle på billige-teste.dk eller babyornot.dk...
Altså når det ser sådan ud, så ville jeg råde dig til at vente med at begynde at teste til du har haft en hel normal cyklus, altså noget tid uden mens og så først begynde at teste igen når din næste mens er stoppet... ellers kan du risikere at bruge rigtig rigtig mange penge på teste.... Du kan være heldig at ramme inden for de syv teste du har, men hvis du nu ikke rammer og der er rigtig meget rod i din cyklus så kan du være uheldig måske at skulle bruge 14-21 teste, og når du bruger clearblue som er pænt dyre så bliver det en meget dyr omgang... Så enten vent til du har mere styr på cyklus eller test hver dag fra nu af, men så vil jeg stærkt råde dig til at købe nogle langt billigere teste... Du kan finde nogle meget billige nogle på billige-teste.dk eller babyornot.dk...
venter klart til min cyklus er på plads tak for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128