Clearblue Digital Ægløsningstest - 7 tests..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

densmukkeline

efter stop af prævention - hvornår kan man anvende Clearblue Digital Ægløsningstest?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Clearblue Digital Ægløsningstest viser stigningen af ægløsningshormonet LH 24-36 timer inden ægløsningen, og finde de to bedste dage for befrugtning inden for en cyklus. Du har størst chance for at blive gravid hvis du har samleje i løbet af disse to dage.

Clearblue Digital Ægløsningstest skal anvendes ved samme tid en gang om dagen omkring de dage hvor din LH stigning forventes. Testen viser de dage i din cyklus hvor du har størst chance for at blive gravid. "

Det er det, der står på deres hjemmeside.

Du kan købe en pakke med 7 stk.

Håber at det kan bruges.

Anmeld

31. oktober 2011

Masig

Der ligger som regel et skema i pakken når du køber testene som viser hvornår i cyklus du skal starte på at teste.. Har du en normal cyklus på 28 dage, mener jeg der står du skal starte på 10. dagen og så teste frem til den bliver positiv... Når den så er positiv vil du få ÆL ca 24 timer efter....

Anmeld

31. oktober 2011

densmukkeline

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Clearblue Digital Ægløsningstest viser stigningen af ægløsningshormonet LH 24-36 timer inden ægløsningen, og finde de to bedste dage for befrugtning inden for en cyklus. Du har størst chance for at blive gravid hvis du har samleje i løbet af disse to dage.

Clearblue Digital Ægløsningstest skal anvendes ved samme tid en gang om dagen omkring de dage hvor din LH stigning forventes. Testen viser de dage i din cyklus hvor du har størst chance for at blive gravid. "

Det er det, der står på deres hjemmeside.

Du kan købe en pakke med 7 stk.

Håber at det kan bruges.

jeg kender ikke tidspunktet på min evt Æl for har blødt i al den tid jeg har været på prævention og kan ikke beregne ud fra min mens 1 dag

Anmeld

31. oktober 2011

densmukkeline

Masig skriver:

Der ligger som regel et skema i pakken når du køber testene som viser hvornår i cyklus du skal starte på at teste.. Har du en normal cyklus på 28 dage, mener jeg der står du skal starte på 10. dagen og så teste frem til den bliver positiv... Når den så er positiv vil du få ÆL ca 24 timer efter....

jeg har ikke haft mens med stop - jeg har blødt alle dage på prævention og kan da ikke gå fra mens 1 dag da den tid ligger fjernt og min blødning er lige stoppet efter stop a prævention, så der er godt rod i min cyklus

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

vsarapigen skriver:

jeg har ikke haft mens med stop - jeg har blødt alle dage på prævention og kan da ikke gå fra mens 1 dag da den tid ligger fjernt og min blødning er lige stoppet efter stop a prævention, så der er godt rod i min cyklus

Så er der jo kun én ting at gøre, og det er at teste hver dag.

Lyder da også mærkeligt at du har blødt i al den tid du har brugt prævention, må da være ret ubehageligt

Anmeld

31. oktober 2011

densmukkeline

Nessie skriver:

Så er der jo kun én ting at gøre, og det er at teste hver dag.

Lyder da også mærkeligt at du har blødt i al den tid du har brugt prævention, må da være ret ubehageligt

ja og ikke mindst rigtig irriterende og træls!! men jeg er meget følsom overfor de hormonelle.

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

vsarapigen skriver:

ja og ikke mindst rigtig irriterende og træls!! men jeg er meget følsom overfor de hormonelle.

Håber at din cyklus hurtigt kommer på plads

Anmeld

31. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

vsarapigen skriver:

jeg kender ikke tidspunktet på min evt Æl for har blødt i al den tid jeg har været på prævention og kan ikke beregne ud fra min mens 1 dag

Hvis du ikke kender dit tidspunkt for din ægløsning, er det derfor en god ide, at du køber en pakke med 7 stk.

De fleste har det i ca. 14 dage, inden at de får deres menstration, så hvis du nu køber den pakke med 7 stk. kan du jo evt. starte med tage den første 8-10 dage efter din menstruation og forsætte med at tage en hver dag, indtil der er bid, og du er løbet tør.

Anmeld

31. oktober 2011

Masig

Altså når det ser sådan ud, så ville jeg råde dig til at vente med at begynde at teste til du har haft en hel normal cyklus, altså noget tid uden mens og så først begynde at teste igen når din næste mens er stoppet... ellers kan du risikere at bruge rigtig rigtig mange penge på teste.... Du kan være heldig at ramme inden for de syv teste du har, men hvis du nu ikke rammer og der er rigtig meget rod i din cyklus så kan du være uheldig måske at skulle bruge 14-21 teste, og når du bruger clearblue som er pænt dyre så bliver det en meget dyr omgang... Så enten vent til du har mere styr på cyklus eller test hver dag fra nu af, men så vil jeg stærkt råde dig til at købe nogle langt billigere teste... Du kan finde nogle meget billige nogle på billige-teste.dk eller babyornot.dk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.