Gravid på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

Jaah, jeg er bare ikke sikker på hvornår og hvordan jeg vil reagerer og ja?

Men dete r jo rart for dig at få lidt afklaring og så kan du tage alle de spekulationer op bagefter hvis det viser sig at der fortsat er noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Men dete r jo rart for dig at få lidt afklaring og så kan du tage alle de spekulationer op bagefter hvis det viser sig at der fortsat er noget.

Ja det er rigtigt, men ved ikke helt hvornår jeg skal teste og tænkte jeg måske ville prøve at vente til sidst på ugen??

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt, men ved ikke helt hvornår jeg skal teste og tænkte jeg måske ville prøve at vente til sidst på ugen??

Tja, altså test er jo ikke det dyreste så hvorfor ikek tage en i dag og så en igen onsdag osv?

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Tja, altså test er jo ikke det dyreste så hvorfor ikek tage en i dag og så en igen onsdag osv?

Tjo, det kunne jeg vel nok?

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

Tjo, det kunne jeg vel nok?

Så ffår du om ikke andet lidt afklaring

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Så ffår du om ikke andet lidt afklaring

Ja det er rigtigt, mmh altså, jeg siger til mig selv at der sikkert ikke er noget, men synes bare jeg bliver ved med at lægge mærke til nye ting hver dag :/ og så tvivler jeg mere og mere.

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt, mmh altså, jeg siger til mig selv at der sikkert ikke er noget, men synes bare jeg bliver ved med at lægge mærke til nye ting hver dag :/ og så tvivler jeg mere og mere.

kender alt til det.. Håber for dig at det bare er din krop der laver lidt gys og løjer med dig her i halloween tiden

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

kender alt til det.. Håber for dig at det bare er din krop der laver lidt gys og løjer med dig her i halloween tiden

Ja det er jo lige det 

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg tog en test her til morgen, som var ret negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.