Gravid på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nervøs for om det mon kan lade sig gøre at jeg er gravid? Sidste menstruations første dag var den 1. Oktober. Og i forhold til hvad jeg normalt skulle , ville jeg få menstruation igår. MEN i sidste weekend, stressede jeg så meget at fra 20. Oktober og til d. 24. Oktober, glemte jeg dem. Da jeg kom i tanke om det tirsdag tog jeg bare pillerne videre som normalt. Derfor kan jeg ikke tjekke med menstruation. Men jeg tænker kan det lade sig gøre når det er så sent i 'forløbet'? Har haft lidt kvalme, murren i underlivet og tydeligere blodåre på brysterne. Har også hovedpine. Men kan det have noget at sige?? Arg hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

30. oktober 2011

Kris89

først lige et

jamen alt er jo muligt... men du er vidst bar enød til at væbne dig med tålmodighed, til du kan tage en test hvis altså din mens udebliver...

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

først lige et

jamen alt er jo muligt... men du er vidst bar enød til at væbne dig med tålmodighed, til du kan tage en test hvis altså din mens udebliver...

Ja :/ den tålmodighed der. Bliver ved med at tænke at der sikkert ikke er noget, men så er der nye ting jeg lige bliver opmærksom på

Anmeld

30. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

Ja :/ den tålmodighed der. Bliver ved med at tænke at der sikkert ikke er noget, men så er der nye ting jeg lige bliver opmærksom på

jeg har OFTE glemt p-piller... men det viste sig at de virkede super godt på mig, så jeg har aldrig haft upsere.

det tog 8 mdr. fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid første gang...

ja den ventetid er bare noget lort.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg har OFTE glemt p-piller... men det viste sig at de virkede super godt på mig, så jeg har aldrig haft upsere.

det tog 8 mdr. fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid første gang...

ja den ventetid er bare noget lort.

Har før glemt et par stykker, hvor det 'lykkedes' mig at få de to streger. Hmm. Så det er derfor jeg er lidt obs :/

Anmeld

30. oktober 2011

Kris89

Anonym skriver:

Har før glemt et par stykker, hvor det 'lykkedes' mig at få de to streger. Hmm. Så det er derfor jeg er lidt obs :/

så kan jeg godt se du er OBS...

men der er nok desværre intet at gøre end at vente til mens dag... desværre....

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

så kan jeg godt se du er OBS...

men der er nok desværre intet at gøre end at vente til mens dag... desværre....

Nej det er nok rigtigt :/

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Der er selvf. Muligheden. En anden gang hvor du glemmer p-pillen mere end 2 døgn skal du stoppe og holde de syv dages pause og så starte op på en ny pakke ellers er p-pillerne ikke sikre. Glemmer du kun i 24 timer skal du tage den p-pille du har glemt plus den nye, altså to stk. Og så ellers bare fortsætte pakken. så er det på plads til en evt. Næste gang. Men altså summen af det hele er at hvis du glemmer mere end 24 timer kan du lige så godt holde din pause, da du jo i princippet allerede så er i pausen ( tror kroppen i hvert fald) hvis du så bare fortsætter som du har gjort er p-pillerne ikke sikre og der er en risiko for graviditet. Så nok ikke andet for end at vente, men tror dog chancen er meget lille i det du jo højest sandsynligt ikke kan blive gravid i den pillefri periode som din keop nok har troet var fra den 20-24, men i og med du har haft en forkert pauselængde og fortsat på pillen så er der en lille risiko bagefter altså fra den 24- og frem. Der skulle du nok have brugt kondom håber det hele gav mening kram

Anmeld

30. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er lidt nervøs for om det mon kan lade sig gøre at jeg er gravid? Sidste menstruations første dag var den 1. Oktober. Og i forhold til hvad jeg normalt skulle , ville jeg få menstruation igår. MEN i sidste weekend, stressede jeg så meget at fra 20. Oktober og til d. 24. Oktober, glemte jeg dem. Da jeg kom i tanke om det tirsdag tog jeg bare pillerne videre som normalt. Derfor kan jeg ikke tjekke med menstruation. Men jeg tænker kan det lade sig gøre når det er så sent i 'forløbet'? Har haft lidt kvalme, murren i underlivet og tydeligere blodåre på brysterne. Har også hovedpine. Men kan det have noget at sige?? Arg hjælp

Jeg har været gravid på p-piller. Og havde ikke glemt en eneste.
Så det kan lade sig gøre. 

Hos mig endte det dog ud i en spontan abort. 

Tag en test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.