Gravid på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Der er selvf. Muligheden. En anden gang hvor du glemmer p-pillen mere end 2 døgn skal du stoppe og holde de syv dages pause og så starte op på en ny pakke ellers er p-pillerne ikke sikre. Glemmer du kun i 24 timer skal du tage den p-pille du har glemt plus den nye, altså to stk. Og så ellers bare fortsætte pakken. så er det på plads til en evt. Næste gang. Men altså summen af det hele er at hvis du glemmer mere end 24 timer kan du lige så godt holde din pause, da du jo i princippet allerede så er i pausen ( tror kroppen i hvert fald) hvis du så bare fortsætter som du har gjort er p-pillerne ikke sikre og der er en risiko for graviditet. Så nok ikke andet for end at vente, men tror dog chancen er meget lille i det du jo højest sandsynligt ikke kan blive gravid i den pillefri periode som din keop nok har troet var fra den 20-24, men i og med du har haft en forkert pauselængde og fortsat på pillen så er der en lille risiko bagefter altså fra den 24- og frem. Der skulle du nok have brugt kondom håber det hele gav mening kram

Jo det gav nogenlunde mening :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg har været gravid på p-piller. Og havde ikke glemt en eneste.
Så det kan lade sig gøre. 

Hos mig endte det dog ud i en spontan abort. 

Tag en test 

Ja okay. De er jo desværre heller ikke 100% sikre.

Anmeld

30. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Ja okay. De er jo desværre heller ikke 100% sikre.

Nej nemlig. 

Synes at jeg har læst et sted en gang, at hvis man glemmer, er de stadig 89% sikre. Men kan ikke huske hvor mange der skulle glemmes. 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej nemlig. 

Synes at jeg har læst et sted en gang, at hvis man glemmer, er de stadig 89% sikre. Men kan ikke huske hvor mange der skulle glemmes. 

Håber det bedste for dig 

Jo tak

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej nemlig. 

Håber det bedste for dig 

Jo tak

Anmeld

30. oktober 2011

Muffinmus

Hvis du før har glemt dem og lavet upsere med de to streger er jeg bange for du bør se dig om efter en anden form for prævention, det holder jo ikke i længden.

Så hvis du er den glemsomme type pillemæssigt, hvilket du lyder til at være, så er pillerne jo altså bare ikek den prævention der egner sig bedst til lige netop dig, tro mig, der er MANGE pille glemmere derude.

Så prøv evt p-ringen eller lign, den skal du kun huske at tage ud hver 3 uge, og der sætter man sørme bare en alarm på sin mobil den dag og så tager den ud når den ringer:-)Nemt og bekvemt.

Der findes mange andre løsninger i hvert fald der nok ville være bedre i dit tilfælde, for man må altså bare ikke glemme pillerne, jo det må man, man så SKAL du enten holde pause eller også må du bide i det sure ævle og bruge gummi i den uge du er i den usikre periode.

Men test 14 dages tid efter din pilleupser og se om der er noget:-)

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hvis du før har glemt dem og lavet upsere med de to streger er jeg bange for du bør se dig om efter en anden form for prævention, det holder jo ikke i længden.

Så hvis du er den glemsomme type pillemæssigt, hvilket du lyder til at være, så er pillerne jo altså bare ikek den prævention der egner sig bedst til lige netop dig, tro mig, der er MANGE pille glemmere derude.

Så prøv evt p-ringen eller lign, den skal du kun huske at tage ud hver 3 uge, og der sætter man sørme bare en alarm på sin mobil den dag og så tager den ud når den ringer:-)Nemt og bekvemt.

Der findes mange andre løsninger i hvert fald der nok ville være bedre i dit tilfælde, for man må altså bare ikke glemme pillerne, jo det må man, man så SKAL du enten holde pause eller også må du bide i det sure ævle og bruge gummi i den uge du er i den usikre periode.

Men test 14 dages tid efter din pilleupser og se om der er noget:-)

Jeg har haft pillerne i 4 år og det er 2. gang det sker, så vil ikke sige det sker tit.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Puh, jeg tør ikke teste og synes bare jeg har en masse mentruationssmerter, men uden menstruationen.. og igår måtte jeg gå i seng med den værste hovedpine ever og har øget udflåd.. Arg ;/ Er det nogle symptomer i kan genkende???

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

Jeg ville teste hvis jeg var dig.. Jeg har lige været møllen igennem for et par mdr siden..

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg ville teste hvis jeg var dig.. Jeg har lige været møllen igennem for et par mdr siden..

Jaah, jeg er bare ikke sikker på hvornår og hvordan jeg vil reagerer og ja?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.