stadig skruk ;o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Tona

Dianaaa skriver:

jeg håber det er hormonerne der stadig knokler rundt i mig. for nu allerede 11 uger efter min fødsel har jeg lyst til at lave en lillebror eller lillesøster til min dejlige søn. Det lyder total skørt og sindsygt, NEJ vent... det ER sindsygt  ak... inderst inde vil jeg nu også helst vente til han er så gammel at han forstår det og at jeg har sikret vores fremtid, økonomisk osv. MEN HALLOOO hvad sker der lige i hovedet på mig, min mand er helt sikkert og overhovedet slet ikke med på den hehe (hvilket jeg godt kan forstå) vi må hellere vente et par år endnu.

andre der har haft det sådan ?

Samme her. Jeg har det også sådan her 10 mdr. efter jeg har født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Dianaaa

mortilluckas skriver:

årh ha så jeg ikke den eneste,, lige da vi fik luckas var det lige før jeg ku gøre det igen.. den fede oplevelse det var at blive mor ville jeg gerne opleve igen med det samme heh er sikker på det var en masse hormoner og følelser i forbindelse med a være nybagt mor

nu er jeg begyndt at være skruk igen han blir 2 til feb, men jeg er igang med ny uddannelse.. så jeg må vente vente

ja det er skønt at blive mor, jeg er heldigvis kommet på bedre tanker og hormonerne har taget sig en slapper hehe

Anmeld

22. november 2011

Dianaaa

Amandas-mor skriver:

Samme her. Jeg har det også sådan her 10 mdr. efter jeg har født.

så er det ikke bare mig der er kuk'kuk   men jeg (og min mand) er blevet enige om at vi venter til lillemanden er ihvertfald 2-3 år og måske mere , men det må tiden vise, det kunne jo tænkes at jeg ''kom til'' at glemme p-pillen det er der ingen der ved

Anmeld

23. november 2011

Hailiesmom11

Dianaaa skriver:

åha, det må ha været hårdt , du får lige en varm tanke og en  krammer

Det var det også.. men er ovenpå igen og er stadig skruk efter den næste

Anmeld

26. november 2011

mortilluckas

Dianaaa skriver:

ja det er skønt at blive mor, jeg er heldigvis kommet på bedre tanker og hormonerne har taget sig en slapper hehe

jegh har lige pakke babytøj sammen idag og hold da op må indrømme jeg bli mee og mere skruk.. øii tror snat luckas blir nødt til alligevel a ha en lille søster eller bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.