stadig skruk ;o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Dianaaa

jeg håber det er hormonerne der stadig knokler rundt i mig. for nu allerede 11 uger efter min fødsel har jeg lyst til at lave en lillebror eller lillesøster til min dejlige søn. Det lyder total skørt og sindsygt, NEJ vent... det ER sindsygt  ak... inderst inde vil jeg nu også helst vente til han er så gammel at han forstår det og at jeg har sikret vores fremtid, økonomisk osv. MEN HALLOOO hvad sker der lige i hovedet på mig, min mand er helt sikkert og overhovedet slet ikke med på den hehe (hvilket jeg godt kan forstå) vi må hellere vente et par år endnu.

andre der har haft det sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MLT

Hehe, jeg har haft det på samme måde. Her var det mig, som hurtigt på på andre tanker, og sagde, at vi ikke skulle have flere lige nu, hvorimod manden allerede var klar til en mere, kort til efter fødslen, og tiggede og bad

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

Samme her... Jeg var parat til at gøre det hele om igen da vi kom hjem fra hospitalet... Og det var Anders sådan set også, men vi har besluttet at vente...

Anmeld

22. november 2011

mortilluckas

Dianaaa skriver:

jeg håber det er hormonerne der stadig knokler rundt i mig. for nu allerede 11 uger efter min fødsel har jeg lyst til at lave en lillebror eller lillesøster til min dejlige søn. Det lyder total skørt og sindsygt, NEJ vent... det ER sindsygt  ak... inderst inde vil jeg nu også helst vente til han er så gammel at han forstår det og at jeg har sikret vores fremtid, økonomisk osv. MEN HALLOOO hvad sker der lige i hovedet på mig, min mand er helt sikkert og overhovedet slet ikke med på den hehe (hvilket jeg godt kan forstå) vi må hellere vente et par år endnu.

årh ha så jeg ikke den eneste,, lige da vi fik luckas var det lige før jeg ku gøre det igen.. den fede oplevelse det var at blive mor ville jeg gerne opleve igen med det samme heh er sikker på det var en masse hormoner og følelser i forbindelse med a være nybagt mor

nu er jeg begyndt at være skruk igen han blir 2 til feb, men jeg er igang med ny uddannelse.. så jeg må vente vente

Anmeld

22. november 2011

Hailiesmom11

Dianaaa skriver:

Jeg var også totalt klar igen, men vil også hellere vente til min datter blir noget ældre... hun er snart 6 mdr...

Jeg var faktisk blevet gravid igen på p-piller men havde en SA her sidste torsdag, men havde været klar til at tage nr 2 hvis den var blevet der..

Anmeld

22. november 2011

Tvillingemor80

Jeg havde det også sådan lige efter fødslen og et par mdr frem, men så gik det over.. Tror det er hormoner der flipper ud hehe

Anmeld

22. november 2011

Sissel

Jeg er også super skruk selvom vi har en dreng på snart 4 mdr, og en pige i trodsalderen

Anmeld

22. november 2011

Dianaaa

Muhmi skriver:

Samme her... Jeg var parat til at gøre det hele om igen da vi kom hjem fra hospitalet... Og det var Anders sådan set også, men vi har besluttet at vente...

så er der også noget at se frem til og  glæde sig til  og tror også det er noget sjovere når de forstår at der er en bror eller søster på vej

Anmeld

22. november 2011

Dianaaa

Tvillingemor90 skriver:

Jeg havde det også sådan lige efter fødslen og et par mdr frem, men så gik det over.. Tror det er hormoner der flipper ud hehe

ja AK OG VE de kære homoner.. de er ikke til at blive kloge på 

og hvis de var så havde jeg gjort noget ved dem NU hehe

Anmeld

22. november 2011

Dianaaa

Wulffi89 skriver:

Jeg var også totalt klar igen, men vil også hellere vente til min datter blir noget ældre... hun er snart 6 mdr...

Jeg var faktisk blevet gravid igen på p-piller men havde en SA her sidste torsdag, men havde været klar til at tage nr 2 hvis den var blevet der..

åha, det må ha været hårdt , du får lige en varm tanke og en  krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.