Kære dig.
Jeg er selv en af dem, der har været heldig at blive gravid begge gange efter ca. en uges tid efter endt menstruation.
Desværre rendte vi også ind i en SA første gang, jeg ventede mig, så det var rigtig hårdt pludselig at ligge på operationsbordet og på vej til at få en udskrabning, når man havde glædet sig til den store dag, hvor vi skulle til den første scanning (Nakkefoldscanningen.)
Jeg var så så heldig allerede at blive gravid igen efter ca. en uge efter min første menstruation efter udskrabningen, og denne gang fik vores helt fantastiske søn den 22. august 2011, som vi elsker ubeskrivelig højt. 
Selvom jeg er en af dem, der har haft/har nem ved at blive gravid vil jeg bare sende dig og alle de andre herinde en masse kærlige tanker. Jeg håber og krydser finger for, at det i den nærmeste fremtid kommer til at lykkes for jer.
Hvis jeg selv havde været en af jer, der desværre har svært ved at blive gravid, ville jeg have haft det på præcis samme måde, så jeg sender jeg de bedste tanker og en masse forståelse
Det må være det aller mest frustrende, man kan være ude for som par, når det virkelig bare er det, man ønsker sig aller mest i hele verden.
Held og lykke til Jer alle sammen der kæmper.
Håber at I får jeres ønske opfyldt ved den søde juletid, der snart står for døre.
Mange tanker herfra
Anmeld