og det er den virkelig.Jeg ved det godt. Det er så egoistisk ikke at kunne glæde sig ordenligt på andres vegne, men istedet sidde med følelsen hvorfor hende og ikke mig? - Og jeg skammer mig kan I tro..
Det er bare den der skuffelse som kommer snigende hver gang man tager en test der er negativ.. Det er bare så hård at sluge. Jeg ved at jeg skal slappe af, og at man ikke kan planlægge en graviditet, men arrh det er jo umuligt når det er ens største ønske at få en guldklump. Det eneste som virkelig optager en... Hvornår bliver det vores tur tænker man..
Jeg er selvfølgelig glad på andres vegne og de fortjener det jo ligeså meget som mig,
men øv hvor gør det ondt ind i mellem når folk skriver "Se hvor frugtbar jeg er " og "Det var lige i første hug"..
Det værste er, at vi ikke engang har prøvet i laaang tid som så mange andre, men 1 måned som ellers plejer at gå så stærkt følelses pludselig som et år..
Sikke en masse følelser, håber ikke jeg træder nogle over tæerne, men måtte simpelthen lige komme af med mine tanker og følelser..

Anmeld