Jalousi er en grim ting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Anonym trådstarter

og det er den virkelig.Jeg ved det godt. Det er så egoistisk ikke at kunne glæde sig ordenligt på andres vegne, men istedet sidde med følelsen hvorfor hende og ikke mig? - Og jeg skammer mig kan I tro..

Det er bare den der skuffelse som kommer snigende hver gang man tager en test der er negativ.. Det er bare så hård at sluge. Jeg ved at jeg skal slappe af, og at man ikke kan planlægge en graviditet, men arrh det er jo umuligt når det er ens største ønske at få en guldklump. Det eneste som virkelig optager en... Hvornår bliver det vores tur tænker man.. 

Jeg er selvfølgelig glad på andres vegne og de fortjener det jo ligeså meget som mig, men øv hvor gør det ondt ind i mellem når folk skriver "Se hvor frugtbar jeg er " og "Det var lige i første hug".. 

Det værste er, at  vi ikke engang har prøvet i laaang tid som så mange andre, men 1 måned som ellers plejer at gå så stærkt følelses pludselig som et år.. 

Sikke en masse følelser, håber ikke jeg træder nogle over tæerne, men måtte simpelthen lige komme af med mine tanker og følelser.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

metski83

Det kunne ligeså godt være mig der skrev det der. Er så enig med dig.

Det er ekstremt hårdt at se og høre om andre der er gravide. Og syntes bare ALLE er gravide i øjeblikket.

Man ønsker bare det er en selv.

Vi har prøvet i 9 måneder, og har lige fået mens i dag, øv øv øv

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det kunne ligeså godt være mig der skrev det der. Er så enig med dig.

Det er ekstremt hårdt at se og høre om andre der er gravide. Og syntes bare ALLE er gravide i øjeblikket.

Man ønsker bare det er en selv.

Vi har prøvet i 9 måneder, og har lige fået mens i dag, øv øv øv

Uden det skal lyde forkert; Men hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste. Jeg føler mig så kujon-agtig når jeg har de her følelser, men det er bare hammer svært, at høre om andre som "brokker" sig over sin graviditet. (Også de har selvfølgelig grund til det) Men ihh hvor ville jeg gerne bare tage de smerter de har for at få et barn..  Arh ..

Har i været til et læsebesøg endnu eller tjek om hvorfor i ikke er blevet gravide endnu? 

Anmeld

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan sagtens følge dig...

var super hårdt mens vi prøvede... også fordi i den periode blev min veninde gravid og fik MA grundet barnet stoppede med at vokse så var ekstra hårdt at skulle støtte hende mens jeg selv prøvede at blive det.. og også hårdt da det så kort tid efter lykkedes for os at vide at hun sad med det store tab...

Anmeld

29. oktober 2011

metski83

Anonym skriver:

Uden det skal lyde forkert; Men hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste. Jeg føler mig så kujon-agtig når jeg har de her følelser, men det er bare hammer svært, at høre om andre som "brokker" sig over sin graviditet. (Også de har selvfølgelig grund til det) Men ihh hvor ville jeg gerne bare tage de smerter de har for at få et barn..  Arh ..

Har i været til et læsebesøg endnu eller tjek om hvorfor i ikke er blevet gravide endnu? 

Har godt nok også svært ved at glæde mig på andres vegne.

Præcis som du siger man ville gerne bytte til alle generne, så man selv kunne være gravid.

Og er så skide træt af den bemærkning: Det skal nok komme, det kommer når i mindst venter det, du skal ikke tænke så meget over det, bvadr... Ved godt folk siger det i en god mening, men er SÅ træt af at høre på det.

Vi har ikke været til læge endnu, der er jo ikke noget unormalt i der er gået så længe, selvom det føles som en evighed, De vil også først undersøge efter et år. Er der ikke sket noget inden da, skal vi da også til lægen.

Hvor længe har i prøvet ?

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

kan sagtens følge dig...

var super hårdt mens vi prøvede... også fordi i den periode blev min veninde gravid og fik MA grundet barnet stoppede med at vokse så var ekstra hårdt at skulle støtte hende mens jeg selv prøvede at blive det.. og også hårdt da det så kort tid efter lykkedes for os at vide at hun sad med det store tab...

Det lyder til jeres venskab både er sat på prøve igennem den tid, men allermest: styrket Sikke en omgang.. Fantastisk I kunne holde til det.. Det er rigtig venskab.

Er din veninde så blevet gravid igen?

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Har godt nok også svært ved at glæde mig på andres vegne.

Præcis som du siger man ville gerne bytte til alle generne, så man selv kunne være gravid.

Og er så skide træt af den bemærkning: Det skal nok komme, det kommer når i mindst venter det, du skal ikke tænke så meget over det, bvadr... Ved godt folk siger det i en god mening, men er SÅ træt af at høre på det.

Vi har ikke været til læge endnu, der er jo ikke noget unormalt i der er gået så længe, selvom det føles som en evighed, De vil også først undersøge efter et år. Er der ikke sket noget inden da, skal vi da også til lægen.

Hvor længe har i prøvet ?

Ja jeg giver dig helt ret. 

Uden at ville afsløre mig for meget kan jeg kun sige at jeg har haft en SA, og vi nu er igang med 4 forsøg.. 

Jeg ville ikke kunne lade vær med at kontakte min læge efter 9 måneder. Det vidner måske bare om hvor desperat jeg er, og hvor egentlig utrolig fattet du alligevel er  Hehe. 

Anmeld

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det lyder til jeres venskab både er sat på prøve igennem den tid, men allermest: styrket Sikke en omgang.. Fantastisk I kunne holde til det.. Det er rigtig venskab.

Er din veninde så blevet gravid igen?

Ved jeg desværre ikke...

Har ikke hørt fra hende i lang tid...

Vi flyttede og i den forbindelse var der en del problemer og oven i havde hun selv problemer og jeg var gravid og endte med at blive fyldt op inden i... med hende i røret endte jeg med at fået  flip over at maleren havde dryppet malervand på en kniv der lå på kanten af vasken mens hun stod og var ked over en(dnu) en diskussion med hendes kæreste... har prøvet at skrive til hende efterfølgende uden svar...

Anmeld

29. oktober 2011

metski83

Ja jeg giver dig helt ret. 

Uden at ville afsløre mig for meget kan jeg kun sige at jeg har haft en SA, og vi nu er igang med 4 forsøg.. 

Jeg ville ikke kunne lade vær med at kontakte min læge efter 9 måneder. Det vidner måske bare om hvor desperat jeg er, og hvor egentlig utrolig fattet du alligevel er  Hehe. 

Hehe, jeg har mindsandten snakket med min læge, så helt fattet er jeg dog ikke. Hun har også sagt, at hvis vi ville kunne vi godt blive undersøgt, hvis det kunne give mig mere ro. Men som hu siger, det er først normalt efter et år.

Men jeg er slet ikke mentalt klar til at få at vide der er noget galt med en af os, det håber jeg virkelig ikke der er.

Frygter aller mest at mandes sæd f.eks ikke virker, tænk hvis han ikke kan blive far til mine børn. uha, kan slet ikke overskue det.

Tænker en milliard tanker om alt det med baby, så det er godt nok svært at ikke tænke på det overhovdet. Du ved i det mindste at du kan blive gravid.

Anmeld

29. oktober 2011

ano14316

Anonym skriver:

og det er den virkelig.Jeg ved det godt. Det er så egoistisk ikke at kunne glæde sig ordenligt på andres vegne, men istedet sidde med følelsen hvorfor hende og ikke mig? - Og jeg skammer mig kan I tro..

Det er bare den der skuffelse som kommer snigende hver gang man tager en test der er negativ.. Det er bare så hård at sluge. Jeg ved at jeg skal slappe af, og at man ikke kan planlægge en graviditet, men arrh det er jo umuligt når det er ens største ønske at få en guldklump. Det eneste som virkelig optager en... Hvornår bliver det vores tur tænker man.. 

Jeg er selvfølgelig glad på andres vegne og de fortjener det jo ligeså meget som mig, men øv hvor gør det ondt ind i mellem når folk skriver "Se hvor frugtbar jeg er " og "Det var lige i første hug".. 

Det værste er, at  vi ikke engang har prøvet i laaang tid som så mange andre, men 1 måned som ellers plejer at gå så stærkt følelses pludselig som et år.. 

Sikke en masse følelser, håber ikke jeg træder nogle over tæerne, men måtte simpelthen lige komme af med mine tanker og følelser.. 

Jeg vil bare sige:

DET ER BARE SÅ OKAY AT HAVE DET SÅDAN!!!

Og KÆMPE kram til alle jer der kæmper derude!

Min kærestes fætter og hans kone har bare kæmpet så længe for at blive gravide, og endelig lykkedes det.. Alle var glade og fejrede dem, somd e fortjente, og så kom jeg anstigende der 14 dage senere med min "ups'er", og et eller andet sted havde jeg det bare sådan - det er sq ikke fair.. selvom jeg er overlykkelig at jeg "kom til" at blive gravid med spiral.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.