når en læge sjusker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Dianaaa skriver:

..kommer man til at se sådan ud ! var i onsdags til hudlæge som jeg skulle ha' været for læænge siden men min (nu tidliger) læge har været en røv og ikke taget mig alvorligt og givet mig det ene og det andet og intet har virket, så var det en mascara* jeg ikke kunne tåle (hvilket jeg ikke havde brugt i over en uge)  så var det nogen piller som jeg for læængst var stoppet med. JEG ER SÅ GAL PÅ HAM  for jeg fik af vide af min hudlæge at det eneste lægerne har glemt at give mig var noget imod selve eksemet,  de har kun givet mig noget mod kløen, og hvis man ser mit billede forstår man hvorfor at det ikke er nok ! så her har jeg gået i over en månede og lignet jeg ved snart ikke hvad, et sår vil nok være det bedste ord?. MEN i onsdags fik jeg mirakel midlet og her allerede 4 dage efter er det næsten væk, hvor er jeg glad ! langt om længe er mit overskud som jeg har manglet til min søn kommet tilbage. SÅ skønt  men ikke mere BLA'BLA herfra her nogen billeder af da det var værst fra  i tirsdags og et fra idag

Hold da op.. Det har da helt sikkert hjulpet det du fik ved hudlægen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Dianaaa skriver:

total spade læge, er glad for at jeg ikke har ham mere da 

ja det er super skønt

Ja det kan jeg sku godt forstå. og forstår 100% hvorfor overskuddet til din søn dalede lidt under processen.

Anmeld

30. oktober 2011

Nessie

Nej altså, din stakkel. Det må da have kløet helt forfærdeligt

Men hvor er det skønt at det hudlægen har givet dig, allerede har virket så godt, så er du snart helt dig selv igen

Anmeld

30. oktober 2011

Dianaaa

Nessie skriver:

Nej altså, din stakkel. Det må da have kløet helt forfærdeligt

Men hvor er det skønt at det hudlægen har givet dig, allerede har virket så godt, så er du snart helt dig selv igen

ja det er bare så dejligt.

Anmeld

31. oktober 2011

aarhusmor

Dianaaa skriver:

ja nogen læger burde ikke være læge! ikke når sådan noget sjusk sker ! jeg har heller ikke for meget tiltro til dem længere

I dag har jeg skiftet læge, og det er jeg meget glad for. Jeg skrev et indlæg herinde en dag om min fulde læge. Nu kan jeg ikke finde indlægget fordi det var som annonym.

Anmeld

31. oktober 2011

Dianaaa

aarhusmor skriver:

I dag har jeg skiftet læge, og det er jeg meget glad for. Jeg skrev et indlæg herinde en dag om min fulde læge. Nu kan jeg ikke finde indlægget fordi det var som annonym.

¨fuld læge  det simpelthen for meget !

nå for pokker ! hvis du kan huske titlen på dit indlæg kun du prøve at skrive oppe i søge feltet her på baby.dk og se om der kommer noget frem !

Anmeld

31. oktober 2011

Mikkel's mor <3

sådan har jeg også set ud et par gange første gang fik jeg en klat i ansigtet.. og anden gang var det ved brug af det der basiron tror jeg det hedder.. og det klør ad H til.. !! er der også små blæner ?

Anmeld

31. oktober 2011

Dianaaa

Mikkel's mor <3 skriver:

sådan har jeg også set ud et par gange første gang fik jeg en klat i ansigtet.. og anden gang var det ved brug af det der basiron tror jeg det hedder.. og det klør ad H til.. !! er der også små blæner ?

okay , det er ikke særlig rart med alt det eksem, det er dejligt det er væk nu i hvert fald  ja det var sådan nogen små ''blæner'' med væske i. mega klamt..

Anmeld

31. oktober 2011

aarhusmor

Dianaaa skriver:

¨fuld læge  det simpelthen for meget !

nå for pokker ! hvis du kan huske titlen på dit indlæg kun du prøve at skrive oppe i søge feltet her på baby.dk og se om der kommer noget frem !

Tak - jeg har prøvet at søge efter min tråd, men der kommer intet frem der passer på mig desværre

Anmeld

31. oktober 2011

Dianaaa

aarhusmor skriver:

Tak - jeg har prøvet at søge efter min tråd, men der kommer intet frem der passer på mig desværre

nå det var da træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.