når en læge sjusker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.426 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Dianaaa

..kommer man til at se sådan ud ! var i onsdags til hudlæge som jeg skulle ha' været for læænge siden men min (nu tidliger) læge har været en røv og ikke taget mig alvorligt og givet mig det ene og det andet og intet har virket, så var det en mascara* jeg ikke kunne tåle (hvilket jeg ikke havde brugt i over en uge)  så var det nogen piller som jeg for læængst var stoppet med. JEG ER SÅ GAL PÅ HAM  for jeg fik af vide af min hudlæge at det eneste lægerne har glemt at give mig var noget imod selve eksemet,  de har kun givet mig noget mod kløen, og hvis man ser mit billede forstår man hvorfor at det ikke er nok ! så her har jeg gået i over en månede og lignet jeg ved snart ikke hvad, et sår vil nok være det bedste ord?. MEN i onsdags fik jeg mirakel midlet og her allerede 4 dage efter er det næsten væk, hvor er jeg glad ! langt om længe er mit overskud som jeg har manglet til min søn kommet tilbage. SÅ skønt  men ikke mere BLA'BLA herfra her nogen billeder af da det var værst fra  i tirsdags og et fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

4kløver

Hvor vildt.. godt du er ved at være dig selv igen.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

4kløver skriver:

Hvor vildt.. godt du er ved at være dig selv igen.

meget. har også bare været så ulykkelig . men ja det er dejligt at det næsten er væk

Anmeld

29. oktober 2011

Noneother

Hold da helt op!  Tænk at de har ladet dig rende sådan rundt, i så lang tid.

Det er da godt at du endelig har fået noget der hjælper, for det ser godt nok ubehageligt ud.

Nogen gange kan man sgu undre sig over de læger der.

Anmeld

29. oktober 2011

TbCp

Puha det ser godt nok væmmeligt ud! Har de så fundet ud af hvorfor du slog sådan ud?

Anmeld

29. oktober 2011

TaAsJu

Nogle gange burde læger altså lige lige lave update!!! Men godt hud lægen havde styr på det!!!

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

Noneother skriver:

Hold da helt op!  Tænk at de har ladet dig rende sådan rundt, i så lang tid.

Det er da godt at du endelig har fået noget der hjælper, for det ser godt nok ubehageligt ud.

Nogen gange kan man sgu undre sig over de læger der.

det har også været rigtigt hårdt, kunne ikke sove ordenligt og det tog enormt meget af min energi og  overskud, og det ga mig dårlig samvittighed over for min søn, ja puha.. en ond ond cirkel, så SKØNT at jeg endelig har fået det rigtige og at det er blevet bedre

har også skiftet læge, fatter ikke at sådan en spade'hat kan være læge !

Anmeld

29. oktober 2011

aarhusmor

hold da op, godt du endelig fik hjælp! og min tiltro til praktiserende læger er lig nul pt.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

TbCp skriver:

Puha det ser godt nok væmmeligt ud! Har de så fundet ud af hvorfor du slog sådan ud?

det var en allergisk* reaktion på et eller andet og så er det bare blevet værre og værre og så endte det med at der også var infektion i  det  men ja rigtig væmmeligt !

Anmeld

29. oktober 2011

babymus77

Åhh din stakkel!!! Hvor må det ha gjort nas!! Godt det er i bedring og snart væk!!;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.