når en læge sjusker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Dianaaa

aarhusmor skriver:

hold da op, godt du endelig fik hjælp! og min tiltro til praktiserende læger er lig nul pt.

ja nogen læger burde ikke være læge! ikke når sådan noget sjusk sker ! jeg har heller ikke for meget tiltro til dem længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Muhmi

Dianaaa skriver:

..kommer man til at se sådan ud ! var i onsdags til hudlæge som jeg skulle ha' været for læænge siden men min (nu tidliger) læge har været en røv og ikke taget mig alvorligt og givet mig det ene og det andet og intet har virket, så var det en mascara* jeg ikke kunne tåle (hvilket jeg ikke havde brugt i over en uge)  så var det nogen piller som jeg for læængst var stoppet med. JEG ER SÅ GAL PÅ HAM  for jeg fik af vide af min hudlæge at det eneste lægerne har glemt at give mig var noget imod selve eksemet,  de har kun givet mig noget mod kløen, og hvis man ser mit billede forstår man hvorfor at det ikke er nok ! så her har jeg gået i over en månede og lignet jeg ved snart ikke hvad, et sår vil nok være det bedste ord?. MEN i onsdags fik jeg mirakel midlet og her allerede 4 dage efter er det næsten væk, hvor er jeg glad ! langt om længe er mit overskud som jeg har manglet til min søn kommet tilbage. SÅ skønt  men ikke mere BLA'BLA herfra her nogen billeder af da det var værst fra  i tirsdags og et fra idag

Ej nej nej nej neeej, hvor så du ud!

Hvor er det godt at du endelig har fået noget af det rigtige medicin.... Det har I HVERTFALD hjulpet meget!

Anmeld

29. oktober 2011

Noneother

Dianaaa skriver:

det har også været rigtigt hårdt, kunne ikke sove ordenligt og det tog enormt meget af min energi og  overskud, og det ga mig dårlig samvittighed over for min søn, ja puha.. en ond ond cirkel, så SKØNT at jeg endelig har fået det rigtige og at det er blevet bedre

har også skiftet læge, fatter ikke at sådan en spade'hat kan være læge !

Jeg kan godt forstå at du valgte at skifte. Denne her gang var det "bare" eksem, men i sidste ende kan det koste en livet hvis ikke ens læge tager en alvorligt. -Believe me, i´ve been there.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

Noneother skriver:

Jeg kan godt forstå at du valgte at skifte. Denne her gang var det "bare" eksem, men i sidste ende kan det koste en livet hvis ikke ens læge tager en alvorligt. -Believe me, i´ve been there.

en læge skal sgu tage en alvorligt, !  det er lidt skræmmende at nogen læger ikke gør deres arbejde ordenligt. og som du siger, det kan jo ende med at koste en livet.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

Muhmi skriver:

Ej nej nej nej neeej, hvor så du ud!

Hvor er det godt at du endelig har fået noget af det rigtige medicin.... Det har I HVERTFALD hjulpet meget!

ja det så bare rigtigt grimt ud

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Hold da op. Det så godt nok ikke rart ud! Godt det er blevet bedre...

Anmeld

29. oktober 2011

Noneother

Dianaaa skriver:

en læge skal sgu tage en alvorligt, !  det er lidt skræmmende at nogen læger ikke gør deres arbejde ordenligt. og som du siger, det kan jo ende med at koste en livet.

Yep. Var med min mor til lægen hvor hun var konfus og klagede over voldsomme smerter.

Han ville ikke indlægge hende, da han ikke mente at det var akut. Hun døede så 2 dage efter, sååå.. Jeg ved lige nøjagtig hvor meget det kan betyde.

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

Noneother skriver:

Yep. Var med min mor til lægen hvor hun var konfus og klagede over voldsomme smerter.

Han ville ikke indlægge hende, da han ikke mente at det var akut. Hun døede så 2 dage efter, sååå.. Jeg ved lige nøjagtig hvor meget det kan betyde.

åh det er jeg ked af at hører. jeg kan ikke forstille mig hvordan det måtte ha' været at miste sin mor på den måde, pyha

du får lige

Anmeld

29. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Hold da op, kan slet ikke forstå lægen ikke tog dig mere seriøs!!

Men hold da op hvor har det ændret sig hurtigt! SKØNT"

Anmeld

29. oktober 2011

Dianaaa

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op, kan slet ikke forstå lægen ikke tog dig mere seriøs!!

Men hold da op hvor har det ændret sig hurtigt! SKØNT"

total spade læge, er glad for at jeg ikke har ham mere da 

ja det er super skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.