Et spørgsmål om katte og graviditet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Wimmie

Muhmi skriver:

Hehe, det gjorde min, på det tidspunkt, gravide hunkat også da jeg var højgravid... Hun lå oppe på maven når jeg sad og ellers så lå hun tæt op af den når jeg lå på siden... Hendes killinger er så også født to dage før Silas, så vi gik og var højgravide sammen, det var nu en meget hyggelig tanke

Hvor hyggeligt 

Tænker om katte virkelig kan fornemme graviditeten. Altså at kvinden bærer sin egen "Killing" lige som de selv gør.

Her er det kun hunkatten - hankatten opfatter nada (typisk mænd) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

-Sigrid-

Wimmie skriver:

Der er i hvert fald noget med hunde (måske er det det samme med katte). Jeg så et program om sporhunde og hvordan sådanne snuder egl. virker, og der skulle en hun bl.a. opsnuse den gravide kvinder blandt 5-6 kvinder - hunden fandt frem til hende med det samme.

De skulle også opspore en gravid kvinde der var forsvundet i en skov, og hunden førte dem til hende i løbet af ganske kort tid 

Det er lidt sejt hvad dyr er i stand til...

Ej hvor fedt  

Så et program hvor de prøvede at forklare hvor stærk hundens lugtesans er; det svarede til at en hund kunne smage et stykke sukker i 50.000 kopper the 

Undskyld det ikke er katte, ved det var lidt off topic

Min svigermors kat er også fuldstændig tosset med mig lige for tiden, selvom hun ellers er meget reserveret, og jeg er kun et par uger efter dig i graviditeten, så ... Min krop tiltrækker også katte 

Anmeld

29. oktober 2011

Muhmi

Wimmie skriver:

Hvor hyggeligt 

Tænker om katte virkelig kan fornemme graviditeten. Altså at kvinden bærer sin egen "Killing" lige som de selv gør.

Her er det kun hunkatten - hankatten opfatter nada (typisk mænd) 

Hun gider ikke at have noget med mig at gøre som sådan når jeg ikke er gravid, så tror bestemt vi havde sådan en fælles ting da vi begge var højgravide Det var nu meget hyggeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

Muhmi skriver:

Hun gider ikke at have noget med mig at gøre som sådan når jeg ikke er gravid, så tror bestemt vi havde sådan en fælles ting da vi begge var højgravide Det var nu meget hyggeligt

Nårh, hvor fint 

Anmeld

29. oktober 2011

Wimmie

-Sigrid- skriver:

Ej hvor fedt  

Så et program hvor de prøvede at forklare hvor stærk hundens lugtesans er; det svarede til at en hund kunne smage et stykke sukker i 50.000 kopper the 

Undskyld det ikke er katte, ved det var lidt off topic

Min svigermors kat er også fuldstændig tosset med mig lige for tiden, selvom hun ellers er meget reserveret, og jeg er kun et par uger efter dig i graviditeten, så ... Min krop tiltrækker også katte 

Ja, det er altså vildt hvad de kan de kære kæledyr 

Fandt i øvrigt lige dette:

http://www.pregnancy-info.net/pets_pregnancy.html

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

Wimmie skriver:

Ja, det er altså vildt hvad de kan de kære kæledyr 

Fandt i øvrigt lige dette:

http://www.pregnancy-info.net/pets_pregnancy.html

Fedt 

Anmeld

29. oktober 2011

baby012

Wimmie skriver:

Ja, jeg tænker også at baby kan fornemme kattens lyde, og nej, jeg tvivler også på at katten ved hvad der er i min mave - vi har ikke fortalt hende om blomsterne og bierne endnu 

Men jeg tænker om katte har så god hørelse at de kan høre hjertelyd?

katten kan satgens høre hjertelyden når du er så langt henne som du er  

dog er det ikke hjertelyden, men de dufte du udskiller som beroliger katten, og får den til at føle sig tryk og godt tilpas i nærheden af dig  

- det er da også for dårligt af jer i ikke har fået forklaret hende den med bierne og blomsterne nu hvor hun skal til at være "storesøster"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.