Det løber ud af mig med væske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Gaia

Udflåd har tre konsistenser. 1) tør og ikke vandet ( lige efter mens) 2) vandet og våd evt. Klistret ( ægløsningen) 3) tykt og mælkehvidt ( lige før mens. ) så måske det bare er det, du døjer med?? Men kan da godt forstå hvorfor du kontakter lægen, kunne jo være svamp. Men så er udflådet tykt og grynet og du ville nok også opleve gener som kløe. Så mit gæt er alm. Udflåd. Hvis du har taget p-piller før, så har du ikke haft den slags udflåd og bagefter skal kroppen jo lige finde sig selv, og det har den måske gjort nu. kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Udflåd har tre konsistenser. 1) tør og ikke vandet ( lige efter mens) 2) vandet og våd evt. Klistret ( ægløsningen) 3) tykt og mælkehvidt ( lige før mens. ) så måske det bare er det, du døjer med?? Men kan da godt forstå hvorfor du kontakter lægen, kunne jo være svamp. Men så er udflådet tykt og grynet og du ville nok også opleve gener som kløe. Så mit gæt er alm. Udflåd. Hvis du har taget p-piller før, så har du ikke haft den slags udflåd og bagefter skal kroppen jo lige finde sig selv, og det har den måske gjort nu. kram 

Tak for dit svar!

Det er bare fem år siden, jeg stoppede med mine p-piller og der gik 1½ år før jeg fik min menstruation igen, så dem starter jeg ikke lige på igen efter nr 1, fordi der kan gå længere tid end forventet før vi kan forsøge på nr. 2. - Og derfor kan de heller ikke rigtig have indflydelse nu.

Men som sagt begyndte det lige efter min ÆL, så det kan ikke være noget lige før eller efter mens-udflåd... 

Nå, der er vel ikke andet at gøre end at snakke med lægen, for det tyder jo på at det kan være hvad som helst.

Anmeld

30. oktober 2011

Gaia

Tænker det er før mens udflåd  

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Update:

Det løber stadig ud af mig, men nu har jeg haft et par dage med influenzalignende symptomer også!

Ingen feber, da jeg ikke har været varm, men haft symptomerne. Altså, ondt i leddene, ondt i maven, hovedpine, svimmelhed og ondt i underlivet.

I går nat skulle jeg ud at tisse, men måtte kravle tilbage i seng, da jeg var milimeter fra at besvime. Og jeg har kun spist to små portioner suppe over de sidste 2½ døgn, da jeg har haft det dårligt.

Derfor kontaktede jeg en læge, som sagde at det både kan være graviditetssymptomer eller en betændelsestilstand i kroppen. Altså muligvis underlivsbetændelse, som jeg jo er bange for.

Men der er stadig knap en uge til jeg har en tid hos lægen!

Udover dette har min forlovede fået tilbagefald, hvilket i værste fald kan betyde, han dør.... Han var ellers blevet garanteret at han var 100% rask, ellers ville vi jo heller aldrig have forsøgt at blive gravide... 

I så fald kan jeg være gravid og min forlovede dør...  

Anmeld

1. november 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Update:

Det løber stadig ud af mig, men nu har jeg haft et par dage med influenzalignende symptomer også!

Ingen feber, da jeg ikke har været varm, men haft symptomerne. Altså, ondt i leddene, ondt i maven, hovedpine, svimmelhed og ondt i underlivet.

I går nat skulle jeg ud at tisse, men måtte kravle tilbage i seng, da jeg var milimeter fra at besvime. Og jeg har kun spist to små portioner suppe over de sidste 2½ døgn, da jeg har haft det dårligt.

Derfor kontaktede jeg en læge, som sagde at det både kan være graviditetssymptomer eller en betændelsestilstand i kroppen. Altså muligvis underlivsbetændelse, som jeg jo er bange for.

Men der er stadig knap en uge til jeg har en tid hos lægen!

Udover dette har min forlovede fået tilbagefald, hvilket i værste fald kan betyde, han dør.... Han var ellers blevet garanteret at han var 100% rask, ellers ville vi jo heller aldrig have forsøgt at blive gravide... 

I så fald kan jeg være gravid og min forlovede dør...  

Stort kram til jer begge 

Ring til din læge og bed om at komme til en gynoklog (stave) , du og din kærste har ikke brug for at bekymre sig om dig oxo pt , nu skal jeres energi ligge i at få ham 100 % rask ..

Hvis du har brug for et øre kan du bare skrive en pb , mine skuldere er brede og kan tage alt + det du fortæller bliver 120 % sikkert mellem os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.