Det løber ud af mig med væske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.815 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min forlovede og jeg har været igennem et langt sygdomsforløb (ham), hvor Projekt Baby blev sat på stand-by.

Vi er så endelig gået i gang med PB igen, og knaldede rundt omkring ægløsningstid for en uges tid siden.

Umiddelbart efter ægløsningen begyndte det imidlertid at rende ud af mig med en hel mælkehvid væske!!  Først en klumpet hvid substans, men nu render det ud af mig 1-2 gange dagligt! Nok til helt at gennembløde mine trusser.

Jeg har læst artikler om hvor vidt det kunne være skedesvamp/katar/whatever, men synes ikke, jeg kan finde noget der passer på det jeg oplever.

Jeg har fået en tid hos lægen, men kunne ikke komme til før d. 7. næste måned, og går nu rundt og er bekymret for hvad det kan være....? 

En klam beretning, I know, men er der nogen der ved noget om eller har hørt om noget lignende....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Kris89

vil da lige sende et

jeg har stort set hele min cyklus periode hvidt udflåd... forholsvis meget.

jeg har mere omkring ÆL og efter... har ingen ide om hvad det er, men har ofte trusseindlæg på, fordi det er meget.

har ingen fornemmelse af hvad det er, men tvivler på det er noget der er "farligt", for har det jo hver cyklus især omkring og efter ÆL.

håber mit intetsigende svar alligevel måske kunne bruges lidt

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for svaret.  

Forskellen er bare at jeg ikke har oplevet dette før. Altså jeg får altid det der specielle udflåd omkring ægløsning og også lidt almindeligt til daglig, men slet ikke noget der generer mig.

Men det gør dette her godt nok! Nu jeg tænker efter, synes jeg egentlig også, jeg kan "føle" mit underliv... ikke som egentlig smerte eller noget, men... det er svært at forklare.

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Øvsen det var ikke megen hjælp der var at finde herinde... Nu bli'r jeg da først bekymret! 

Anmeld

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Min forlovede og jeg har været igennem et langt sygdomsforløb (ham), hvor Projekt Baby blev sat på stand-by.

Vi er så endelig gået i gang med PB igen, og knaldede rundt omkring ægløsningstid for en uges tid siden.

Umiddelbart efter ægløsningen begyndte det imidlertid at rende ud af mig med en hel mælkehvid væske!!  Først en klumpet hvid substans, men nu render det ud af mig 1-2 gange dagligt! Nok til helt at gennembløde mine trusser.

Jeg har læst artikler om hvor vidt det kunne være skedesvamp/katar/whatever, men synes ikke, jeg kan finde noget der passer på det jeg oplever.

Jeg har fået en tid hos lægen, men kunne ikke komme til før d. 7. næste måned, og går nu rundt og er bekymret for hvad det kan være....? 

En klam beretning, I know, men er der nogen der ved noget om eller har hørt om noget lignende....?

Hmm det jeg tænker er at mange jo oplever øget og tyndere udflåd ved graviditet. inkl jeg selv.. hvornår har du testdag ?

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Hmm det jeg tænker er at mange jo oplever øget og tyndere udflåd ved graviditet. inkl jeg selv.. hvornår har du testdag ?

Tak for svaret!

Først d. 9/11 og det begyndte umiddelbart efter ÆL-slut, så det er jo nok næsten 100% sikkert IKKE graviditet, men en skruk hjerne som min søger jo symptomer i alt, så jeg håber naturligvis! 

Anmeld

30. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Sådan har det været stort set hverdag sidden jeg blev gravid og er stadigvæk sådan trusseindlæg er vejen frem !

Anmeld

30. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Tak for svaret!

Først d. 9/11 og det begyndte umiddelbart efter ÆL-slut, så det er jo nok næsten 100% sikkert IKKE graviditet, men en skruk hjerne som min søger jo symptomer i alt, så jeg håber naturligvis! 

hmm så ved jeg desværre ikke hvad det kan være ?

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sådan har det været stort set hverdag sidden jeg blev gravid og er stadigvæk sådan trusseindlæg er vejen frem !

Orv! Så vil jeg vælge at håbe! Moderat naturligvis, da det er et spinkelt grundlag at sætte forventningerne for højt op på, men man kan vel ikke lade være med at håbe!  Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.