PernilleogDennis skriver:
endnu et pive indlæg fra mig.. Jeg er jo kommet hjem fra sygehuset for 3 dage siden pga jeg var gået i fødsel herhjemme og havde mange stærke plukveer+ kraftig blødning... Jeg var dengang 33+2 så derfor stoppede de det igen og jeg fik lunge modner og vestop i 48 timer..
Jeg blev sendt hjem igen på 4. dagen trods min livmoderhals kun er 8 mm lang.. (Da jeg blev indlagt var den 13 mm) Jeg er sååå bange for at hun melder sin ankomst nu at jeg næsten ikke kan sove om natten, jeg er bange for at tørre mig efter toilet besøg fordi jeg er SÅ bange for at se blod, og minsanten ikke om jeg skulle se frygten i øjnene i nat da jeg tørrede mig, papiret var fuuld af blod..
samtidig med jeg fik jag og niv i maven, og har haft det lige siden.. JEG ER GRÆDE FÆRDIG. Min graviditet har simpelthen bare varet et stort problem.. jeg magter ikke mere.
Tror i ikke stadig der er håb for at hun bliver i maven i en 14 dage- 3 uger endnu? 

Undskyld mit ynk, men jeg har bare en kæreste herhjemme der ikke rigtig kan se alvoren i det, så jeg ville bare lige dele det med alle jer tøser herinde...
Hilsen hende der ikke tør rejse sig fra sengen med mindre hun skal på toilet.. 
Jeg kan sagtens forstå du er nervøs, men

Du har fået lungemodner og du nærmer dig lige straks uge 34

Jeg fødte selv 32+1 efter vandafgang 31+4.
Tag det helt helt roligt. Der er ikke nogen læger der pt er nervøse når du er så langt

Bare hold ud 48 timer efter sidste sprøjte med lungemodner, så kan du vikelig ikke gøre mere

Kæreste du
Den er lille når den kommer, hvis den kommer nu, men den skal nok overleve

Kærlig hilsen Jo
- som havde sin dreng 13 dage på neo, bagefter swævstændig indlagt med drengen en uge og så var vi hjemme