Gud er bare IKKE med mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

PernilleogDennis

endnu et pive indlæg fra mig.. Jeg er jo kommet hjem fra sygehuset for 3 dage siden pga jeg var gået i fødsel herhjemme og havde mange stærke plukveer+ kraftig blødning... Jeg var dengang 33+2 så derfor stoppede de det igen og jeg fik lunge modner og vestop i 48 timer..

Jeg blev sendt hjem igen på 4. dagen trods min livmoderhals kun er 8 mm lang.. (Da jeg blev indlagt var den 13 mm) Jeg er sååå bange for at hun melder sin ankomst nu at jeg næsten ikke kan sove om natten, jeg er bange for at tørre mig efter toilet besøg fordi jeg er SÅ bange for at se blod, og minsanten ikke om jeg skulle se frygten i øjnene i nat da jeg tørrede mig, papiret var fuuld af blod..

samtidig med jeg fik jag og niv i maven, og har haft det lige siden.. JEG ER GRÆDE FÆRDIG. Min graviditet har simpelthen bare varet et stort problem.. jeg magter ikke mere.

Tror i ikke stadig der er håb for at hun bliver i maven i en 14 dage- 3 uger endnu?

Undskyld mit ynk, men jeg har bare en kæreste herhjemme der ikke rigtig kan se alvoren i det, så jeg ville bare lige dele det med alle jer tøser herinde...

Hilsen hende der ikke tør rejse sig fra sengen med mindre hun skal på toilet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Happiness

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål. Andet end jeg håber den lille venter med sin ankomst. Men ellers kan lægerne SÅ meget idag! Og hvis du har fået lungemodner, så skal det nok gå

Du skal ihvertfald have et stort kram med på vejen!

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Happiness skriver:

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål. Andet end jeg håber den lille venter med sin ankomst. Men ellers kan lægerne SÅ meget idag! Og hvis du har fået lungemodner, så skal det nok gå

Du skal ihvertfald have et stort kram med på vejen!

Ja, men de stopper ikke fødsler efter uge 34, og jeg er selvfølgelig lige 34+0 idag. årh det er bare sååå hårdt.. i starten da jeg fik afvide jeg var i farezonen for at føde for tidligt grundet den ene hinde rundt om lillepigen ikke sidder fast , var jeg bare sådan jaja.. selvfølgelig føder jeg ikke for tidligt.. Men nu når det er kommet SÅ tæt på.... magter jeg det bare ikke..

Tak for din dejlige kram, det varmer altid.

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Hvis hun kommer nu så er det jo heldigvis ikke det værste der kan ske... Men jeg håber da stadig for dig at hun bliver i to-tre uger endnu

Ring hellere til FG og hør hvad de har at sige til at du bløder kraftigt igen... Jag og niv, kan jo være begyndende veer... Så giv dem hellere et kald igen... De blir IKKE træt af dig bare rolig... Det er bedre at ringe 10 gange end slet ikke at ringe, hvis der skulle gå noget galt...

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Muhmi skriver:

Hvis hun kommer nu så er det jo heldigvis ikke det værste der kan ske... Men jeg håber da stadig for dig at hun bliver i to-tre uger endnu

Ring hellere til FG og hør hvad de har at sige til at du bløder kraftigt igen... Jag og niv, kan jo være begyndende veer... Så giv dem hellere et kald igen... De blir IKKE træt af dig bare rolig... Det er bedre at ringe 10 gange end slet ikke at ringe, hvis der skulle gå noget galt...

Det fik jeg ikke med, men har skam ringet.. Ringede her for nogen timer siden, men vi aftalte bare at hvis blodmængde, og farven ændre sig så skulle jeg ringe igen, hun synes ikke det lød alarmerende, hvilket beroligede mig en del.. Hun sagde at når jeg var så langt henne måtte pluk veer godt nive i underlivet, som jeg beskrev for hende.. Meeen føler nu altså der er optræk til mere da det er en konstant "Smerte" ...

Anmeld

28. oktober 2011

Drømme

PernilleogDennis skriver:

endnu et pive indlæg fra mig.. Jeg er jo kommet hjem fra sygehuset for 3 dage siden pga jeg var gået i fødsel herhjemme og havde mange stærke plukveer+ kraftig blødning... Jeg var dengang 33+2 så derfor stoppede de det igen og jeg fik lunge modner og vestop i 48 timer..

Jeg blev sendt hjem igen på 4. dagen trods min livmoderhals kun er 8 mm lang.. (Da jeg blev indlagt var den 13 mm) Jeg er sååå bange for at hun melder sin ankomst nu at jeg næsten ikke kan sove om natten, jeg er bange for at tørre mig efter toilet besøg fordi jeg er SÅ bange for at se blod, og minsanten ikke om jeg skulle se frygten i øjnene i nat da jeg tørrede mig, papiret var fuuld af blod..

samtidig med jeg fik jag og niv i maven, og har haft det lige siden.. JEG ER GRÆDE FÆRDIG. Min graviditet har simpelthen bare varet et stort problem.. jeg magter ikke mere.

Tror i ikke stadig der er håb for at hun bliver i maven i en 14 dage- 3 uger endnu?

Undskyld mit ynk, men jeg har bare en kæreste herhjemme der ikke rigtig kan se alvoren i det, så jeg ville bare lige dele det med alle jer tøser herinde...

Et stort knus herfra 

Jeg håber lillepigen bliver derinde nogle uger endnu !

Anmeld

28. oktober 2011

Nemesis

Du har fået lungemodner og er nu 34+0 så træk vejret dybt og husk at din baby sagtens kan klare sig udenfor nu.

Har født 3 gange fortidligt og Jonas i uge 34+4..han var da lillebitte, skulle have lys, men var bare klar og vi lå ikke mange dage indlagt pgs ham.

istedet for at være bange for at føde nu, så ved jeg godt, at det da ikke er optimalt, men det er ikke nødvendigvis helt skidt.

Så prøv at slappe lidt af, selvom det er møgsvært.

Hvor stor er baby vurderet?

:-) Sisse

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Drømme skriver:

Et stort knus herfra 

Jeg håber lillepigen bliver derinde nogle uger endnu !

viirkelig også mig..  hun skal bare blive derinde..  mange tak for den dejlige knuser , det varmer.

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

Hvor er det træls for dig 

Håber og krydser alt hvad jeg har for hun blir derinde 

Og jeg forstår godt din frustration ! .. Men lægerne kan så meget i dag , så at hvis du skulle gå i fødsel ville der nok ikke ske noget ved det <3

Anmeld

28. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Det fik jeg ikke med, men har skam ringet.. Ringede her for nogen timer siden, men vi aftalte bare at hvis blodmængde, og farven ændre sig så skulle jeg ringe igen, hun synes ikke det lød alarmerende, hvilket beroligede mig en del.. Hun sagde at når jeg var så langt henne måtte pluk veer godt nive i underlivet, som jeg beskrev for hende.. Meeen føler nu altså der er optræk til mere da det er en konstant "Smerte" ...

hvis du har en konstant smerte, så syntes jeg du skal ringe igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.