Gud er bare IKKE med mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

PernilleogDennis

ladydan1 skriver:

Du har fået lungemodner og er nu 34+0 så træk vejret dybt og husk at din baby sagtens kan klare sig udenfor nu.

Har født 3 gange fortidligt og Jonas i uge 34+4..han var da lillebitte, skulle have lys, men var bare klar og vi lå ikke mange dage indlagt pgs ham.

istedet for at være bange for at føde nu, så ved jeg godt, at det da ikke er optimalt, men det er ikke nødvendigvis helt skidt.

Så prøv at slappe lidt af, selvom det er møgsvært.

Hvor stor er baby vurderet?

:-) Sisse

Ja, jeg ved det hele nok skal gå.. Jeg er bare bange... Så sindsyg bange.. tænker bare 6 uger.. det er såååå lang tid for tidligt.. Har 1000 tanker i mit hovede..  med hensyn til hendes senere udvikling osv.. puuha, det er hårdt, især når det er den første..

Hun er ikke blevet vurderet vægtmessigt siden den 7 okt. men da vejede hun  ca 1800 g. og hvad de sagde på sygehuset da jeg var indlagt lød det til at de vurderede hende til at veje ihvertfald 2000 gram.. Så jeg må bare spise og spise herhjemme så hun kan tage mere på.. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Mikkel's mor <3 skriver:

hvis du har en konstant smerte, så syntes jeg du skal ringe igen..

Jaah, det kan godt være jeg burde ringe igen.. 

Anmeld

28. oktober 2011

Mikkel's mor <3

PernilleogDennis skriver:

Jaah, det kan godt være jeg burde ringe igen.. 

Det syntes jeg i hvert fald, bare for en sikkerheds skyld.. og når man tænker på at din livmoderhals kun var 8 mm for 3 dage siden.. så tror jeg måske at det er en god ide

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

morethanperfect skriver:

Hvor er det træls for dig 

Håber og krydser alt hvad jeg har for hun blir derinde 

Og jeg forstår godt din frustration ! .. Men lægerne kan så meget i dag , så at hvis du skulle gå i fødsel ville der nok ikke ske noget ved det <3

Ja, altså selvfølgelig hvis det sker, så sker det jo.. men 6 uger er bare meget for tidligt synes jeg.. Kan slet ikke lige overskue at det hele kommer nu.. jeg har slet ikke fået den der "forberedelses tid" til at blive mor.... Hvis du forstår.. men jeg krydser også både BEN og fingre for hun vælger at bliver indendøres en månedes tid endnu..

Anmeld

28. oktober 2011

4kløver

Sender dig et kram.
Det hele skal nok gå..

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

Mikkel's mor <3 skriver:

Det syntes jeg i hvert fald, bare for en sikkerheds skyld.. og når man tænker på at din livmoderhals kun var 8 mm for 3 dage siden.. så tror jeg måske at det er en god ide

Ringer lige med det samme

Anmeld

28. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Ringer lige med det samme

det var godt

Anmeld

28. oktober 2011

Nemesis

Ja, jeg ved det hele nok skal gå.. Jeg er bare bange... Så sindsyg bange.. tænker bare 6 uger.. det er såååå lang tid for tidligt.. Har 1000 tanker i mit hovede..  med hensyn til hendes senere udvikling osv.. puuha, det er hårdt, især når det er den første..

Hun er ikke blevet vurderet vægtmessigt siden den 7 okt. men da vejede hun  ca 1800 g. og hvad de sagde på sygehuset da jeg var indlagt lød det til at de vurderede hende til at veje ihvertfald 2000 gram.. Så jeg må bare spise og spise herhjemme så hun kan tage mere på.. hehe..

Jonas vejede 2180 kg og var 46,5 cm lang...men hentede det hele inden han blev 1 år.

Han klarede det super godtog fik sonde de første 1½ dag og lys i 2 dage og så var han helt fin og klar til at komme hjem.

Ja det er da en lille baby...og jeg skulle skærme han de første 6 uger. Dvs ingen indkøb i myldretid, ikke nogle syge i nærheden af ham, ikke lade ham gå på omgang osv. Men det var det.

Usikkerhed er det værste..og det er det du går i lige nu, du ved ikke hvrnår det sker, men AT det sker. Risikoen for senfølger er der da..men et barn født i 40. uge kan altså også få nogle følger, så selvom du synes det er vanvittigt tidligt så er lillepigen jo bagt færdigt:-)

Hvis hospitalet var bekymret, havde de beholdt dig! så prøv at glæd dig over, at du snart får din lille pige i armene.

:-) Sisse

Anmeld

28. oktober 2011

morethanperfect

Ja, altså selvfølgelig hvis det sker, så sker det jo.. men 6 uger er bare meget for tidligt synes jeg.. Kan slet ikke lige overskue at det hele kommer nu.. jeg har slet ikke fået den der "forberedelses tid" til at blive mor.... Hvis du forstår.. men jeg krydser også både BEN og fingre for hun vælger at bliver indendøres en månedes tid endnu..

Selvf. forstår jeg dig , 100 % ! .. 

Anmeld

28. oktober 2011

PernilleogDennis

4kløver skriver:

Sender dig et kram.
Det hele skal nok gå..

Ja det skal det jo.. og det gør det selvfølgelig også..  taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.