PernilleogDennis skriver:
Ja, jeg ved det hele nok skal gå.. Jeg er bare bange... Så sindsyg bange.. tænker bare 6 uger.. det er såååå lang tid for tidligt..
Har 1000 tanker i mit hovede..
med hensyn til hendes senere udvikling osv.. puuha, det er hårdt, især når det er den første..
Hun er ikke blevet vurderet vægtmessigt siden den 7 okt. men da vejede hun ca 1800 g. og hvad de sagde på sygehuset da jeg var indlagt lød det til at de vurderede hende til at veje ihvertfald 2000 gram.. Så jeg må bare spise og spise herhjemme så hun kan tage mere på..
hehe..

Jonas vejede 2180 kg og var 46,5 cm lang...men hentede det hele inden han blev 1 år.
Han klarede det super godtog fik sonde de første 1½ dag og lys i 2 dage og så var han helt fin og klar til at komme hjem.
Ja det er da en lille baby...og jeg skulle skærme han de første 6 uger. Dvs ingen indkøb i myldretid, ikke nogle syge i nærheden af ham, ikke lade ham gå på omgang osv. Men det var det.
Usikkerhed er det værste..og det er det du går i lige nu, du ved ikke hvrnår det sker, men AT det sker. Risikoen for senfølger er der da..men et barn født i 40. uge kan altså også få nogle følger, så selvom du synes det er vanvittigt tidligt så er lillepigen jo bagt færdigt:-)
Hvis hospitalet var bekymret, havde de beholdt dig! så prøv at glæd dig over, at du snart får din lille pige i armene.
:-) Sisse
Anmeld