jer med mange strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Mine kom sent... men da der endelig kom nogen kom de i hvert fald ikke alene Var rigtig kede af dem i starten da de var helt røde... og tænkte nej, nej, nej... det kan ikke være sandt....

Men 1 år efter fødslen, kan man stort set ikke se dem... er ret lys i huden (tager ikke sol da jeg får soleksem) bliver de næsten helt usynlige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

millesofie

i sidste trimester

og jeg har også et helt deltaområde fra navle og ned. lår, bryster og mave er ramt

men det gør nu ikke så meget, viste godt de ville komme  

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

Höör skriver:

ja se det er det jo så bare ikke helt alligevel har det vist sig.. :/

Jeg har nemlig snakket med al verdens om det og de siger det IKKE har noget med genetik at gøre overhoved..

min mor har INGEN, virkelig NADA efter at have fået mig....

jeg har lige fået en KÆMPE på maven som er V-formet og kan sku ikke helt forholde mig til den da jeg tænkte aaargh jeg går sku nok fri men nope  

Det kan være genetisk eller hormonelt betinget - det kommer an på hvem man er.. mine sidder præcis som min mors gjorde med mine, og min søsters (som så fødte 1½ mdr. for tidligt) hendes ligner dem min mor fik under gravciditeten med hende, alle hendes tre fødsler har givet hende forskellige retninger af strækmærker.. 

Mine var lodrette, min lillebrors vandrette, min søsters lidt ude i siden - på tværs og lårene, og både mig og min søster har fået strækmærkerne præcis de steder som min mor fik med os.. det kan selvfølgelig være et tilfælde, men i mit tilfælde er jeg ret sikker på at de er genetisk betinget mere end hormonelt. 

Vores kropsformer minder dog overhovedet ikke om hinandens under graviditeterne, så det har intet med vægten at gøre

Anmeld

28. oktober 2011

Kofoed.

Haha, havde allerede nogle inden, både på håndtagene, men også midt på maven...

Anmeld

28. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg har omkring 21 strækmærker på maven og fik dem inden 10 graviditetsuge  Ikke alle af dem, men de begyndte der - og så er de ca en ½ cm bred 

Anmeld

28. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har.... mellem-mange  De var der sådan set også før (nogen af dem i hvert fald) men dog mere hvide i det. Nu er de allesammen HELT lyserøde/røde! Og har dem faktisk kun på maven synes jeg selv..

Anmeld

28. oktober 2011

aklejel

Mine kom midt i graviditeten med den første Og med nr 2 blev de værre :/ Men mine er os små men over det hele :/

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mine begyndte så småt i uge 24/25 Og så tog de ellers fat ugerne efter

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Höör skriver:

Godaften de søde damer...

Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene

Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem?? 

Mine begyndte at vise sig da jeg var omkring 20 uger henne - til sidst kunne jeg næsten spille kryds og bolle på min mave 

Anmeld

29. oktober 2011

chael

Höör skriver:

Godaften de søde damer...

Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene

Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem?? 

Uge 33 opdagede jeg de første 3 små strækmærker. Og derefter gik det hurtigt

Det er pænt idag. Og jeg har ikke fået nye, selvom jeglige har født mit 3. Barn. Jeg tog også 32 kg på med min datter, som er den første.

Med drengene tog jeg ikke halv så meget på.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.