jer med mange strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Godaften de søde damer...

Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene

Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Maja_4000

Mener mine startede i uge 25 .. Og så fortsatte det ellers resten af graviditeten .. Jeg har MANGE !

Anmeld

28. oktober 2011

Koen.

På baller og bryster kom de i uge 16-20 stykker og maven ca uge 30

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

Mine begyndte så småt at komme omkring uge 17, men det var småtterier, de værste kom først til sidst, og resultatet er en tigermave.. kønt er det bestemt ikke, men sådan er det bare.. 

Anmeld

28. oktober 2011

CA

20 dage før termin kom de første to små. På terminsdagen eksploderede min mave - eller det synes jeg jo det så ud til De kom bare lige pludselig. Og jeg HAVDE skrubbet, købt dyre olier og brugt masser af creme. Men måtte sande at det er hormonelt og arveligt...  

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Carina87 skriver:

20 dage før termin kom de første to små. På terminsdagen eksploderede min mave - eller det synes jeg jo det så ud til De kom bare lige pludselig. Og jeg HAVDE skrubbet, købt dyre olier og brugt masser af creme. Men måtte sande at det er hormonelt og arveligt...  

ja se det er det jo så bare ikke helt alligevel har det vist sig.. :/

Jeg har nemlig snakket med al verdens om det og de siger det IKKE har noget med genetik at gøre overhoved..

min mor har INGEN, virkelig NADA efter at have fået mig....

jeg har lige fået en KÆMPE på maven som er V-formet og kan sku ikke helt forholde mig til den da jeg tænkte aaargh jeg går sku nok fri men nope  

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

N&J skriver:

Mine begyndte så småt at komme omkring uge 17, men det var småtterier, de værste kom først til sidst, og resultatet er en tigermave.. kønt er det bestemt ikke, men sådan er det bare.. 

det var tidligt? eller ja det kan jeg jo så læse det ikke er.. 

men ja som du siger man kan intet gøre ved det  

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

tanja. skriver:

På baller og bryster kom de i uge 16-20 stykker og maven ca uge 30

uuuhi stakkels dig... 

men ja man kan jo ikke rigtig gøre noget men tak for svar  

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Mener mine startede i uge 25 .. Og så fortsatte det ellers resten af graviditeten .. Jeg har MANGE !

og hvordan har du det så med dem??  

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Höör skriver:

og hvordan har du det så med dem??  

Ad h til Men kan se at de bliver mindre tydelige efterhånden .. Der kom jo også nogte dejligt ud af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.