Godaften de søde damer...
Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene 
Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem??
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke strækmærker der er kommet, og hvilke der var der i forvejen.
Jeg er ikke overvægtig eller "tyk" normalt, men mine hofter og mine bryster voksede ret hurtigt omkring 15 års alderen, så jeg har voldsomt mange strækmærker på bryster, lår, baller og hofter 
Men de er heldigvis ikke så tydlige længere, og de generer mig heller ikke voldsomt længere..
Tror dog der begyndte at komme et par ekstra omkring uge 13, og der er kommet flere og flere.. Her den anden dag lagde jeg mærke til et par stykker lige under maven (som jeg så i spejlet
) og har den sidste månedstid også kunne mærke det strække sig i lænden, så tror også der er kommet en del der..
Det kommer nok til at være lidt voldsomt lige op til fødslen, og jeg er spændt på hvordan min mave ser ud efter fødslen, men jeg tror det så godt som ikke kan ses om et par år
- heldigvis 
Det er i hvert fald min erfaring med dem jeg har fra før graviditeten..
(er 22+4 i dag)
Anmeld