jer med mange strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Höör skriver:

Godaften de søde damer...

Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene

Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem?? 

fik en lille smule på hofterne i uge 32

Men under fødslen fik jeg foran, undernavlen, og to lidt længere nede..

Rigtig øv når man ellers var gået nogenlunde fri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Ad h til Men kan se at de bliver mindre tydelige efterhånden .. Der kom jo også nogte dejligt ud af dem

det er jo lige det der gør men for satan man får jo lidt et chok... 

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

sommerbarn<3 skriver:

fik en lille smule på hofterne i uge 32

Men under fødslen fik jeg foran, undernavlen, og to lidt længere nede..

Rigtig øv når man ellers var gået nogenlunde fri.

men det er ikke sådan fuldstændig voldsomt eller hvad??  

Anmeld

28. oktober 2011

Røverdatter

Lige som jeg gik og tænkte, 'hey, de der strækmørker er slet ikke kommet' så fik jeg dem.. i ca. uge 30 tror jeg.. Jeg kalder dem for flammer og min jordmoder kaldte dem kvalitetstegn Jeg har det helt fint med at de er der..

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

BirksMor skriver:

Lige som jeg gik og tænkte, 'hey, de der strækmørker er slet ikke kommet' så fik jeg dem.. i ca. uge 30 tror jeg.. Jeg kalder dem for flammer og min jordmoder kaldte dem kvalitetstegn Jeg har det helt fint med at de er der..

har du sådan voldsomt mange eller bare lidt??

Synes det er vildt at det bare er en ting man overhoved ikke kan sige noget om på noget konkret punkt og samtidig er det jo fascinerende  

Anmeld

28. oktober 2011

Koen.

Höör skriver:

uuuhi stakkels dig... 

men ja man kan jo ikke rigtig gøre noget men tak for svar  

Nej det er der ikke, det er bare sur mås og nu hvor jeg vente nr 2 er jeg lidt ligeglad om der kommer flere eller ej, lægger ikke mærke til den

Anmeld

28. oktober 2011

Drømme

Godaften de søde damer...

Jeg står nu med det helt store strækmærke spørgsmål så håber der er nogle kloge damer ude bag skærmene

Jer der fik rigtig mange strækmærker, hvor tidligt i jeres graviditet fik i dem?? 

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke strækmærker der er kommet, og hvilke der var der i forvejen.

Jeg er ikke overvægtig eller "tyk" normalt, men mine hofter og mine bryster voksede ret hurtigt omkring 15 års alderen, så jeg har voldsomt mange strækmærker på bryster, lår, baller og hofter 

Men de er heldigvis ikke så tydlige længere, og de generer mig heller ikke voldsomt længere..

Tror dog der begyndte at komme et par ekstra omkring uge 13, og der er kommet flere og flere.. Her den anden dag lagde jeg mærke til et par stykker lige under maven (som jeg så i spejlet ) og har den sidste månedstid også kunne mærke det strække sig i lænden, så tror også der er kommet en del der..

Det kommer nok til at være lidt voldsomt lige op til fødslen, og jeg er spændt på hvordan min mave ser ud efter fødslen, men jeg tror det så godt som ikke kan ses om et par år - heldigvis 

Det er i hvert fald min erfaring med dem jeg har fra før graviditeten..

(er 22+4 i dag)

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Mine begyndte at komme ca. uge 25 synes jeg at jeg husker noget om... Damn hvor glemmer man hurtigt hehe

Anmeld

28. oktober 2011

Hailiesmom11

mine kom først omkring uge 25 og jeg havde i forvejen pga overvægt.. Jeg kalder dem mine tigerstriber og er overhovedet ikke ked af dem, for det er en del af mig og mig som mor

Anmeld

28. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Höör skriver:

men det er ikke sådan fuldstændig voldsomt eller hvad??  

altså det synes jeg det er.. men der er sikkert nogen der er hårdere ramt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.