Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neeeej hvor er den fin søde Tillykke med den Dejligt at have det på plads!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Lige et sidespring... Skal du med d. 26. November Søde..?
Lige et sidespring... Skal du med d. 26. November Søde..?
årrh Kan desværre ikke den dag
Ville ellers gerne have været med
Kruse90 skriver: årrh Kan desværre ikke den dag Ville ellers gerne have været med
Øv...
Kruse90 skriver: Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Ej hvor ser den lækker ud
Odder er min drømme vogn når jeg engang skal have nogle små prinser eller prinsesser
Barnepigen skriver: Ej hvor ser den lækker ud Odder er min drømme vogn når jeg engang skal have nogle små prinser eller prinsesser
Vi er også super super glad for den
chael skriver: Den er super lækkerHar den magen til, bare med sølvstribeOg det er total konge at komme gående med den og alle kigger og kommentere på den og baby der ligger iTil lykke med den*Camilla
Den er super lækkerHar den magen til, bare med sølvstribeOg det er total konge at komme gående med den og alle kigger og kommentere på den og baby der ligger iTil lykke med den*Camilla
Tusinde takEr glad for at høre at du også er glad for din.jeg er helt sikker på det er drømmevognen
NNL skriver: Neeeej hvor er den fin søde Tillykke med den Dejligt at have det på plads!!
ja det er så skønt
LouiseVous skriver: fåååk hvor er den lækker søde.. Ihh kan godt forstå i sprang til nu, da den var dér.-- Blir skønt når I skal trille afsted med den... <3
fåååk hvor er den lækker søde.. Ihh kan godt forstå i sprang til nu, da den var dér.-- Blir skønt når I skal trille afsted med den... <3
tak sødeJeg glæder mig også meget til at vi skal trille rundt med baby deri
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128