Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot vogn
Du er da i god tid søde
Mia 38+0
Miia90 skriver: Flot vogn Du er da i god tid søde Mia 38+0
hihi ja Syntes bare ikke de odder zip hænger på træerne hehe som så mange andreDen er jo købt brugt, og denne her kan man slet ikke se er brugtDen er så også brugt meget meget lidt, men alligevelSå vi sprang til Det er skønt hehe
Kruse90 skriver: Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Hvor den flot!
iiih hvor er den smuk søde så er det med at nyde den inden kæresten får den af vejen
Kruse90 skriver: hihi ja Syntes bare ikke de odder zip hænger på træerne hehe som så mange andreDen er jo købt brugt, og denne her kan man slet ikke se er brugtDen er så også brugt meget meget lidt, men alligevelSå vi sprang til Det er skønt hehe
Klart Den ser også helt NY ud
godt kup i fik lavde jer der
annec skriver: Hvor den flot!
Tusinde tak
Giraffen skriver: iiih hvor er den smuk søde så er det med at nyde den inden kæresten får den af vejen
ja heheDet er noget værre noget med de mændhehe denne her tråd må vi godt spamme
Miia90 skriver: Klart Den ser også helt NY ud godt kup i fik lavde jer der
Det gør den nemlig Den er næsten kun brugt ca 1 år selvom den er to år gammel og primært brugt til at stå under halvtag og sove i.Der er stadig dutter på hjulene FEDT FEDT FEDT siger jeg bare
Kruse90 skriver: Det gør den nemlig Den er næsten kun brugt ca 1 år selvom den er to år gammel og primært brugt til at stå under halvtag og sove i.Der er stadig dutter på hjulene FEDT FEDT FEDT siger jeg bare
hva gav i for den ? hvis jeg må spørger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128