Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: hva gav i for den ? hvis jeg må spørger
hva gav i for den ? hvis jeg må spørger
6000Men super lækker madras, 2 lagner, kopholderekstra indkøbsnet, super lækker dundyne, lidt legetøj, regnslag, myggenet, tisseunderlag og ny barnevognssele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: 6000Men super lækker madras, 2 lagner, kopholderekstra indkøbsnet, super lækker dundyne, lidt legetøj, regnslag, myggenet, tisseunderlag og ny barnevognssele
super pris
Den er rigtig rigtig flot
rikkeregnbue skriver: Den er rigtig rigtig flot
Tusinde tak
Hvor er den fin
Nessie skriver: Hvor er den fin
jaa ikke hehe
Kruse90 skriver: Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Hej pigerJeg har lovet et par stykker af jer, at få lagt billeder ind af min odder zipSå her er den såihh hvor jeg dog bare syntes den er såååå lækker Og så er jeg vildt glad for det er på letvægtsstelletKram
Ej hvor er den lækker ! Mange fine detaljer også ..Man kan jo slet ik se den har været brugt overhovedet
morethanperfect skriver: Ej hvor er den lækker ! Mange fine detaljer også ..Man kan jo slet ik se den har været brugt overhovedet
taark er også vildt glad for den.Nej det kan man nemlig ikke, og det syntes jeg jo er viiildt fedt hehe
Næsten magen til vores Vores har bare stofkurv i stedet for :b
I bliver sååå glade for den !
Slap nu af den er fed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128