ligger i den samme side ???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

baby012

Drømme skriver:

Det lyder altså rart at det er så regelmæssigt, så ved du jo også hvis der er noget der ikke er som det plejer

Tja, jeg kan ikke sige det præcist, for jeg har ikke rigtig lagt mærke til mønsteret, men det er da nogenlunde de samme tidspunkter hver dag - der er i hvert fald spjet omkring middagstid, når den kommende farmand kommer hjem og før jeg skal sove

Altid meget om aftenen

Jah, jeg har virkelig været en af de heldig

Har mærket liv siden uge 13, bare sådan hvor jeg kunne mærke bobler i maven

16+0 mærkede jeg det første spark, 18+0 mærkede kæresten den lille for første gang, og 20+0 mærkede jeg et spark uden på maven selv

Og siden i mandags - 22+0 - har sparkene været helt tydlige at se

Alt dette på trods af.. Det er foranliggende moderkage det hedder, ikke ? samtidig med jeg er førstegangs gravid

Så det er virkelig fantastisk  Føler mig helt priviligeret

jeg har heldigvis også kunne mærke liv udenpå maven siden 20+  

og har også foran liggende moderkage, men ej hvor er det sjovt nu hvor man kan se fødder og hænder når den bette bevæger sig derinde  

prøv evt at skrive ned hvad klok du mærker liv første gang om morgenen, og sådan noget.. det var sådan jeg fandt ud af min piges mønster  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Muhmi

Silas havde meget tidligt vendt sig med hovedet nedad (uge 26+) Og han lå også altid til højre side med ryg og numse og fødderne ovre i venstre side

Ligesom vi andre også har en yndlingside at ligge til, tænker jeg  

Anmeld

29. oktober 2011

Drømme

gravid20 skriver:

jeg har heldigvis også kunne mærke liv udenpå maven siden 20+  

og har også foran liggende moderkage, men ej hvor er det sjovt nu hvor man kan se fødder og hænder når den bette bevæger sig derinde  

prøv evt at skrive ned hvad klok du mærker liv første gang om morgenen, og sådan noget.. det var sådan jeg fandt ud af min piges mønster  

Åh, jeg glæder mig sådan til at kunne se forskel på om det er en fod eller hånd

Fantastisk 

Lige nu er det bare en bule der bestemt(!) bliver puffet mod maveskinnet Det er så skønt  Men det er ikke tydeligt hvad det er

Og her de sidste to dage er jeg vågnet ved, at den lille har "kildet" mig i venstre side, sådanne små hurtige stød med hvad jeg tror er hånden, lige det sted, hvor jeg er kilden Har du oplevet det ?

Tak for tippet Det vil jeg i hvert fald begynde på

Anmeld

29. oktober 2011

baby012

Drømme skriver:

Åh, jeg glæder mig sådan til at kunne se forskel på om det er en fod eller hånd

Fantastisk 

Lige nu er det bare en bule der bestemt(!) bliver puffet mod maveskinnet Det er så skønt  Men det er ikke tydeligt hvad det er

Og her de sidste to dage er jeg vågnet ved, at den lille har "kildet" mig i venstre side, sådanne små hurtige stød med hvad jeg tror er hånden, lige det sted, hvor jeg er kilden Har du oplevet det ?

Tak for tippet Det vil jeg i hvert fald begynde på

Hehe, det lyder som om at du har mærket den lille hikke når min har det kan jeg mærke det i bunden af maven netop som de der små hurtige stød men mærker i en kort periode, det er et godt tegn, da det betyder den lille øver sig flittigt i at indtage "føde" igennem munden men ja, det kilder meget, og der er bare ikke noget at gøre ved det hehe. 

det er også fantastisk npr man kan se den der lille hånd eller fod, men samtidig er det altså lidt skummelt den første gang det var en kammerat der så det på mig den første gang den der fod lige tog en rundt han skreg bare alt hvad han kunne, "ad hvor klamt, alien!" men en helt igennem fantastisk følelse  

det også ret sejt hvis man kan gennemskue deres døgnrytme allerede nu, for mange gange minder den jo meget om den dørnrytme den bette får når den kommer til verdenen jeg gjorde det i en uge, og kunne se et helt tydeligt mønster  

Anmeld

29. oktober 2011

modesty

Min dreng lå med hovedet nedad fra uge 18 og KUN i højre side. 

Anmeld

29. oktober 2011

baby012

modesty skriver:

Min dreng lå med hovedet nedad fra uge 18 og KUN i højre side. 

dejligta t det ikke er noget jeg bør været bekymret over  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.